OVO JE NEUGODNO

Kako do povrata? Što napraviti u slučaju ako ste novac uplatili krivoj osobi? Pogledajte što kažu u HUB-u

Pixabay.com

U slučaju da klijent uplati određena sredstva na pogrešan račun važno je da se u što kraćem roku obrati svojoj banci', napominju iz HUB-a

Je li vam se ikad dogodilo da ste prilikom uplate u banci ili
putem digitalnog bankarstva upisali pogrešan broj tekućeg računa
primatelja? Ponekad se takva pogreška otkrije na šalteru, a
ponekad sustav bankarstva odbije takvu uplatu, ali ima i
situacija u kojima novac završi kod nekoga kome nije namijenjen,
piše Net.hr.

Može li se vratiti novac koji je poslan na pogrešan broj tekućeg
računa primatelja, pitali smo Hrvatsku udrugu banaka.

‘Što prije se obratite banci’

“U slučaju da klijent uplati određena sredstva na pogrešan račun
važno je da se u što kraćem roku obrati svojoj banci koja mu može
pružiti pomoć kroz posredovanje”, kažu iz Hrvatske udruge banaka
i napominju da će banka dati i detaljnije informacije o drugim
mogućnostima koje su klijentu na raspolaganju.

Srećom, danas postoje slučajevi u kojima će sustav sam
registrirati grešku i odbiti uplatu.

“Sustavi digitalnog bankarstva u pojedinim situacijama mogu
prepoznati pogrešnu uplatu, ako je primatelj pravna osoba, dok će
kod uplata za fizičke osobe signalizirati pogrešku isključivo ako
je konstrukcija IBAN-a unesena neispravno”, napominje HUB.

Više čitajte na Net.hr-u.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest