NISU SE DOPISIVALI, ALI...

Što spaja Turudića, HDZ i Taylor Swift? SDP im je našao ‘lipu’ poveznicu

Patrik Macek, PIXSELL / Facebook, SDP Hrvatska

Na službenom Facebook profilu SDP-a objavili su kratak video s AI fotografijom pjevačice i poigrali se naslovom njezina hita pa na fotografiju dodali natpis 'Shake HDZ off' dok u pozadini svira ubrzana verzija pjesme 'Shake it off'

Oporba nastavlja negodovati protiv Ivana Turudića koji
je izglasan za novog glavnog državnog odvjetnika i na toj će
poziciji zamijeniti trenutnu šeficu DORH-a Zlatu Hrvoj
Šipek.

Zbog toga su najavili veliki prosvjed ove subote na Markovu trgu,
a za njegovu promociju su odlučili iskoristiti “Taylor maniju”,
odnosno popularnost američke pjevačice Taylor Swift.

‘Shake HDZ off’

Na službenom Facebook
profilu SDP-a
objavili su kratak video s AI
fotografijom pjevačice i poigrali se naslovom njezina hita “Shake
it off” pa su na fotografiju dodali natpis “Shake HDZ off” dok u
pozadini svira ubrzana verzija originalne pjesme.

“Dođi u subotu u 11 sati na Markov trg. Pošaljimo kriminalnoj
organizaciji poruku da je njihovo vrijeme prošlo! DOSTA JE”,
napisali su u opisu objave.

Prije toga su objavili još jedan plakat koji prikazuje Ivana
Turudića kao marionetu kojom upravlja premijer Plenković.

Predsjednik SDP-a Peđa Grbin ranije je u razgovoru
za RTL Danas pozvao građane “koji žele drugu, drugačiju
i bolju Hrvatsku” da im se pridruže na prosvjedu i kažu dosta
“ovome što se Hrvatskoj radi”, referirajući se na izbor Ivana
Turudića kao novog glavnog državnog odvjetnika usred afere s
porukama koje je razmjenjivao s nekadašnjom državnom tajnicom i
USKOK-ovom optuženicom Josipom Rimac.

SDP-ovci su očito prepoznali koju moć ima brend ove pjevačice
kada se želi privući pozornost velikog broja ljudi i to samo
nekoliko dana nakon što je ovogodišnji Super Bowl oborio rekorde
gledanosti, a mnogi to pripisuju efektu “Taylor Swift”.

Efekt Taylor Swift

Naime, otkako je pjevačica u vezi s igračem Travisom
Kelceom, porasla je gledanost utakmica američkog nogometa, ali i
prodaja brendirane odjeće, ulaznica za utakmice, Kelceovih
dresova i podcasta njegova brata.

Nakon što je javnost saznala za njihovu vezu, američki nogomet je
dobio neočekivane fanove – swiftiese, a smatra se da je to
pridonijelo popularizaciji toga sporta i samog prijenosa.

Sličnom su se mišlju vodili i u Bruxellesu kada su zazvali
njezino ime uoči izbora za europski parlament.

Potpredsjednik Europske komisije Margaritis
Schinas tako je na konferenciji za medije rekao da nitko ne
može bolje mobilizirati mlade od mladih. “Nadam se da će netko iz
PR tima Taylor Swift pratiti ovu konferenciju i prenijeti joj naš
zahtjev”, dodao je.

A “mobilizacija” mladih birača nije ništa novo za Taylor. Prošlog
rujna pjevačica je potaknula svojih 272 milijuna pratitelja na
Instagramu da se registriraju za glasovanje i, u samo nekoliko
sati, stranica Vote.org zabilježila je o više od 35.000
registracija što je povećanje od 23 posto u odnosu na godinu
ranije.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest