- Maud u Hrvatsku donosi svoje bogato iskustvo i strast u izgradnji brendova, pokretanju inovacija, razvoju ljudi te kulture raznolikosti, jednakosti i uključivosti, kažu u korporaciji.
– Heineken je na čelo svoje operativne kompanije u Hrvatskoj
imenovao Maud Meijboom-van Wel, javljaju iz korporacije koja
svoju hrvatsku podružnicu ima u Karlovcu.
Navode da će nva predsjednica Uprave na ovoj poziciji će od 1.
svibnja zamijeniti Martu Bułhak koja, nakon nešto više od tri i
pol godine provedene u Heinekenu Hrvatska, nastavlja svoj put
unutar kompanije u Sloveniji kao predsjednica Uprave Pivovarne
Laško Union.
Marta Bułhak karijeru u pivskoj industriji gradi od 1997. godine
na različitim pozicijama unutar Grupe Żywiec. Nakon toga postaje
dio Heinkenkenovog globalnog tima za ljudske resurse, a prije
dolaska u Hrvatsku u jesen 2020. godine bila je glavna
direktorica za Europe Export i Global Duty Free (EE&GDF) u
središnjici kompanije.
– Tijekom svog mandata u Heinekenu Hrvatska, Marta se
usredotočila na jačanje pobjedničke kulture predvodeći snažan
rast kompanije na tržištima Hrvatske te Bosne i Hercegovine.
Pokrenula je i uzbudljiv investicijski ciklus u pivovaru u
Karlovcu kako bi osigurala održivost poslovanja kroz brojne
projekte, poput linije za punjenje limenki te horizontalnih
tankova za lokalnu proizvodnju Heinekena. Također, stavljala je
fokus na razvoj snažne kulture dijaloga te dosljedne interne
komunikacije. Svojim uključivim stilom vođenja i razumijevanjem
poslovnih okolnosti i prilika izgradila je otpornu organizaciju
spremnu za buduće izazove.
Maud Meijboom-van Wel priključila se korporaciji 2002. radeći na
različitim komercijalnim i menadžerskim pozicijama, uključujući
onu menadžerice marketinga brenda Amstel. Godine 2013. seli na
Novi Zeland te kasnije i Maleziju gdje je obnašala funkciju
direktorice marketinga u Heinekenovim lokalnim operativnim
kompanijama. Nakon toga, 2017. postaje članica
Heineken menadžment tima kao direktorica Heineken Brand
Development APAC te globalnih komunikacija. Na toj je poziciji
bila zaslužna za preokret trenda pada brenda u regiji Azija i
Pacifik, kao i lansiranje Heinekena 0.0 u toj regiji.
Nadalje, bila je zadužena i za razvoj nekoliko globalnih i
lokalnih kampanja za Heineken, a bila je i članica Uprave u Thai
Asia Pacific Brewery (TAPB). U Hrvatsku dolazi s pozicije
predsjednice Uprave Heinekena Lanka gdje je pokrenula
lokalnu proizvodnju Heinekena te vodila kompaniju i tim kroz
ozbiljne ekonomske krize u zemlji te proces prodaje dionica i
osnutka nove kompanije.
– Maud u Hrvatsku donosi svoje bogato iskustvo i strast u
izgradnji brendova, pokretanju inovacija, razvoju ljudi te
kulture raznolikosti, jednakosti i uključivosti. Nastavit će
provoditi strategiju EverGreen unutar Heinekenu Hrvatska, a kao
nova predsjednica Uprave odgovarat će izravno Dimitru Alexievu,
direktoru za Europu, navodi se u priopćenju.