Dvije nagrade Karlovcu i jedna Rakovici u okviru programa 24. međunarodne poslovno turističke burze.
Turistička zajednica grada Karlovca dobitnik je
tradicionalne nacionalne godišnje nagrade Simply the Best za
kreativan pristup u promociji destinacije kroz blog Visit
Karlovac koji je uvršten među pet najboljih promotivnih
aktivnosti u kategoriji Propaganda za 2023. godinu.
Ovu nagradu već tradicionalno dodjeljuju UHPA – Udruga
hrvatskih putničkih agencija i Turistička burza PUT,
najstariji hrvatski B2B turistički susret koji okuplja djelatnike
iz agencijskog poslovanja, pružatelja turističkih usluga,
hotelijerstva i restoraterstva te sustava turističkih zajednica.
Na istoj svečanosti nagradu u kategoriji Suvenir dobio je
Paviljon Katzler za pivski sapun “Kaj se pjeniš”, za inovativno i
kreativno oblikovanje suvenira inspiriranog pivom kao jednim od
brendova grada. Nakon promotivne aktivnosti Na pivo u Karlovac i
Pivske potrage ovo je već treći element pivskog turističkog
proizvoda koji je osvojio priznanje i prepoznat je od strane
struke.
Jedna nagrada odlazi i u Rakovicu – već nagrađivani Centar
podzemne baštine Speleon, dobio je priznanje i na ovoj dodjeli
turističkih nagrada, i to u kategoriji Novi projekt u turizmu.