OKRUGLA BROJKA

Karlovačko pivo obilježava vrijedan jubilej! 170 godina je prošlo otkako je izgrađena pivovara na Dubovcu i počela karlovačka tradicija pivarstva

Karlovačko je svih ovih godina bilo i neizostavni dio mnogih zabavnih događanja na nacionalnoj razini, ali i lokalnih, poput legendarnih Dana piva.

Nekadašnja Karlovačka pivovara a danas pivovara Heinekena u karlovačkoj gradskoj četvrti Dubovac i njegovo Karlovačko pivo ove godine slavi impresivan jubilej – 170 godina postojanja.

Kako javljaju iz tvrtke, toliko je prošlo otkad je barun Nikola Vranyczany sagradio zgradu pivovare na Dubovcu. Nakon toga, uslijedila su desetljeća važnih dostignuća i inovativnih poduhvata koji su promijenili povijest piva u Hrvata. Bilo je tu prvo bezalkoholno pivo, radleri, twist-off boca, nepasterizirano pivo, crno pivo s okusom višnje.

– Karlovačko je svih ovih godina bilo i neizostavni dio mnogih zabavnih događanja na nacionalnoj razini, ali i lokalnih, poput legendarnih Dana piva. Karlovačko je osvojilo i pregršt priznanja i nagrada za kvalitetu piva, ali i za nezaboravne marketinške kampanje, stoji u dopisu Heinekena Hrvatska.

Dodaju da osim što za potrošače pripremili mnoga iznenađenja za proslavu okruglog rođendana sa stilom, pivovara iz Karlovca je nedavno lansirala prigodan TV spot.

No, možda neočekivano, u njemu se ne okreće prošlosti, već upravo suprotno – budućnosti. Nazdravlja budućim prvacima u nogometu, stabilnoj ekonomiji i boljoj demografskoj slici naše zemlje. Zdravica je to namijenjena potrošačima i njihovim malim i velikim proslavama, ali i svim lijepim trenucima koje će i ubuduće provoditi među svojima. TV spot možete pogledati na YouTube kanalu Karlovačkog.

Lokacije snimanja uključivale su Karlovac – kultno gradsko kazalište Zorin dom te Dugu Resu i Zagreb. Za ulogu svojevrsnog “voditelja” kroz ovaj slavljenički spot angažiran je naš glumac Luka Peroš. Njega će mnogi prepoznati po ulozi Marseillea u planetarno popularnoj španjolskoj TV seriji Money Heist (Kuća od papira).

– Karlovačko je pivo bogate prošlosti, ali uvijek okrenuto budućnosti. Zato smo ponosni što je toliko godina ovaj brend dio nas i omiljeni izbor naših potrošača. Ponosni smo na sve postignuto, ali i odlučni da nazdravimo za novih 170 godina među svojima, poručila je Ružica Račić Mršo, direktorica marketinga u Heinkeneu Hrvatska.

Pogledajte VIDEO spot… 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest