44 KILOMETRA DUGA

Kad će doći dan da se vlakom do Zagreba ne vozimo više od sat vremena? Provjerili smo u HŽ-u kako napreduju radovi na izgradnji drugog kolosijeka pruge

Projekt rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac - Karlovac u dužini je 44 kilometra, od kojih 15 prolazi područjem Karlovačke županije

Vožnja vlakovima koji ne kasne, ne čekaju u zaseocima kako bi
propustili “teretnjake” i brzo stižu na odredišta želja je
brojnih putnika koji još uvijek biraju ovaj način prijevoza
a takvih je, barem na relaciji Karlovac  – Zagreb priličan
broj.

Vožnja koja traje više od sat vremena na relaciji od svega
pedesetak kilometara zna biti i frustrirajuća, a zbog radova u
tijeku promet se po prethodnoj najavi na dijelovima trase
odvija i autobusima. Svi sadašnji a i budući putnici jedva čekaju
da se izgradi dugoočekivani drugi kolosijek pruge, te na put s
novim vlakovima do Zagreba i natrag ne potroše više od pola sata.
U HŽ Infrastrukturi, koja je investitor ogromnog projekta
revitalizacije hrvatskih željeznica potpomognutoj europskim
novcem provjerili smo kako napreduju radovi. 

Jedanaest etapa

Kako su nam rekli, radovi na projektu “Rekonstrukcija postojećeg
i izgradnja drugog kolosijeka na dionici pruge Hrvatski Leskovac
– Karlovac na željezničkoj pruzi M202 Zagreb GK – Rijeka (RH2)”
izvode se na osam od ukupno jedanaest etapa. Radi se na
elektrovučnome postrojenju Mrzlo Polje, nadvožnjacima Pavučnjak,
Zdenčina, Cvetković i Domagović kao i na podvožnjacima Lazina i
Ribnjak te na lokaciji nerazvrstane ceste Orlovac – Ilovac.

Podsjetimo, projekt rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog
kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac odnosi se na
prugu dužine 44 kilometra, od kojih 15 prolazi područjem
Karlovačke županije.

Kolodvor i stajalište

– Radovi su završeni na nadvožnjaku Pavučnjak i svodnoj cesti
Orlovac – Ilovac te se njihovo puštanje u promet očekuje do kraja
srpnja. Ove godine planira se završetak radova, tehnički
pregledi, ishođenje uporabne dozvole i puštanje u funkciju na
etapama elektrovučno postrojenje Mrzlo Polje, podvožnjak Lazina i
podvožnjak Ribnjak, dok se na ostalim etapama nastavljaju radovi,
kažu nam u HŽ-u na naš upit.

Osim pruge, trebat će obnoviti i karlovački željeznički kolodvor,
ali i puno, puno mlađe željezničko stajalište u Novom
centru. Planirana je i rekonstrukcija postojećeg i dogradnja
drugog kolosijeka na dionici Karlovac – Mostanje u duljini 3,1
km, izgradnja nove dvokolosječne elektrificirane pruge na dionici
Mostanje – Skradnik duljine 36 km i rekonstrukcija postojeće
jednokolosječne pruge na dionici Mostanje – Duga Resa u duljini
7,8 km.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest