muke po hž-u

Krenuli na more, pa zakuhao vlak: ‘Neki su ljuti, nekima je avantura na koju su navikli s HŽ-om’

RTL

Kako doznajemo, jedna gospođa lakše se ozlijedila prilikom izlaska iz vlaka, a djelatnici stanice Lovinac priskočili su u pomoć nesretnim putnicima

Vlakom na more, uz 40 posto popusta. Akcija je to koju je HŽ
Putnički prijevoz oglasio na svojoj internetskoj stranici, a
građani su jedva dočekali iskoristiti pogodnost ‘najjeftinijeg
prijevoza na more’ kako bi se zaputili prema Splitu, a od tamo na
koju drugu destinaciju na obali.

Putovanje se, međutim, pretovorilo u avanturu kada je na liniji
Zagreb-Split oko 12 sati vlak ‘zakuhao’ te je došlo do puknuća
cijevi, vjerojatno goriva.

Putnička družina – smještena u dva i pol rasprodana vagona – tako
se, silom prilika, morala iskrcati u Lovincu.

“Bogu iza nogu, nema dućana, kafića”, kaže čitateljica koja nam
je dojavila vijest o nezgodi, a zaputila se vlakom prema Splitu
te, s ostalim putnicima ‘zaglavila’ na željezničkoj stanici.

“Sjedimo u sve manjem hladu i čekamo autobuse koje će poslati po
nas. Jedan gospodin je ljut, pokušava uhvatiti bus u Splitu za
Pivat, par žena ‘hvata’ trajekte i katamarane na koje će
zakasniti. Neki su ljuti, drugima je to avantura na koju su
navikli s HŽ-om”, dodaje čitateljica.

Kako doznajemo, jedna gospođa lakše se ozlijedila prilikom
izlaska iz vlaka, a djelatnici stanice Lovinac priskočili su u
pomoć nesretnim putnicima.

“Skuhali su nam kavu, dali su nam pivo, grickalice, vodu pa se
družimo, poslali su dva autobusa iz Knina po nas, ali
pretpostavljam da nećemo prije 17 sati biti u Splitu, a trebali
smo stići u 14 sati”, priča nam čitateljica.

“Svaka čast ljudima koji rade na željeznici, koji su nas u
Lovincu ugostili, brinu o nama kao o maloj djeci. Kava, piće,
pivo, voda, tješe nas. Takvim ljudima treba stvarno zahvaliti”,
kazao je za RTL Nikola, jedan od putnika.

Mia bi, pak, čim prije kući. “Dosadilo mi je. Voljela bih stići
kući, ali dobro, upoznala sam kul ljude. Moglo je i gore”, kaže.

“Čak se i ugodno osjećam jer imamo piva, imamo kave, ali problem
je što ću manje vremena provesti s curom. Pivo je popravilo sve”,
kaže Petar.

O nezgodi i putnicima koji su zaglavili na zvizdanu poslali smo
upit i HŽ-u. Odgovor ćemo objaviti čim pristigne. U međuvremenu,
djelatnica koju smo telefonski uspjeli dobiti, potvrdila nam je
da su zamjenski autobusi poslani za Lovinac te da se putnici mogu
obratiti HŽ-u za reklamacije na mail reklamacije@hzpp.hr.

“Mogu im se odmah poslati i karte. Oni će biti upoznati s tom
situacijom, pa će dalje riješavati takve upite”, napomenula je te
dodala kako se upit može poslati i ako putnici zbog kvara na
vlaku kasne na neke trajektne linije.

Budući da je prijevoz za umirovljenike besplatan, moguće im je
samo refundirati trošak rezervacije, koja je iznosila 1,06 eura.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest