"Rafalni tresak odzvonio je šatorom, pogubljeno osoblje krenulo je čistiti krhotine, a čovjek je nestao u noći"
Novi koncept Dana piva konačno je dobio ozbiljniju gastro ponudu, te ju više ne predstavljaju samo (neloši) fast food štanderi. KAportal je upravo to izdvajao kao dosta veliki nedostatak ove pivske manifestacije, pa ovo ocjenjujemo svakako pozitivnim pomakom. No, kako su to jučer odradili ljudi iz državnog poduzeće Pleter usluge, odnosno njihov restoran Zrinski, kojima je zadatak povjeren, bilo je na rubu katastrofe. Hrana je, doduše, bila iznenađujuće ukusna, no organizacijski su bili – čisti užas.
Krenimo s ponudom. Ona je standardno manifestacijska, možete naručiti dvije vrste plata s normativom za po dvije osobe, pivsku koja u ponudi ima dvije vrste kobasica, svinjski kotlet i suho meso s kuhanim krumpirom i dinstanim zeljem. Povrća je moglo biti i koja mjerica više. Količinski je ukupno bilo taman, ni previše ni premalo. No, bilo je ukusno i mekano. Čvrsta četvorka za kvalitetu i ukupni dojam.
Grill plata nudi dvije pljeskavice, ćevape i pileće šnicle uz obilnije količine pomfrija i lepinja narezanih na četiri dijela. Ćevapi po izgledu nisu nešto primamljivi jer su iz nekog razloga bili spljošteni, međutim, kao i kod pivske plate, okus je bio dosta dobar, kao i generalni dojam. Izbor od desetak vrsta jela je solidan, isto kao i piva. Cijene su festivalske, porcije od po 50 kuna, možda bi plate od po 200 kuna mogle biti i koju kunu jeftinije.
Krenimo sada na stvari koje nikako nisu valjale. Posluga je bila izuzetno neefikasna. Iako je Pleterov šator u vrijeme večere oko 21 sat bio poluprazan, gotovo da nije bilo stola za kojim se nije kolutalo očima, dozivalo konobare i cupkalo čekajući naručeno jelo i piće. Ne smije se dogoditi da na narudžbe piva gost za stolom mora čekati 10 minuta, nakon što je prije toga jednako toliko čekao da mu osoblje dođe do stola. Onda dobije pivo bez pjene, jer je neko vrijeme odstajalo na šanku, pa otkrilo da je točeno čak i nešto malo ispod crte normativa.
Istovremeno, na šanku se stvara “zmija”, red ljudi koji samo žele naručiti pivo, te im za tako nešto treba valjda 15 minuta. Podsjećamo, šator je poluprazan. Konobari, njih troje ili četvero koji rade s hranom previše vremena gube za šankom, umjesto za stolovima s gostima. Potpuno je nedopustivo da za očekivano veliki priliv gostiju njima radi samo jedna kasa, na kojoj pak oni u redu čekaju jedni druge kako bi otkucali račun.
Iz našeg iskustva, isplati se naručiti sljedeću rundu u trenutku kad vam konobar posluži pivo, jer će doći za oko 15 minuta, taman koliko vam treba da iskapite posluženo.
Sve u svemu, ako se na manifestaciju ovakvog tipa dođete opustiti s društvom i dobro se zabaviti, ovakve stvari stvaraju nepotrebnu nervozu. Nažalost, ona je eskalirala u 21.30 sati, kada je jedan iziritirani gost izvrnuo tri stola koja su bila postavljena priborom za jelo. Rafalni tresak odzvonio je šatorom, pogubljeno osoblje krenulo je čistiti krhotine, a čovjek je nestao u noći. Ružna scena, koja je nažalost samo zacementirala lošu ocjenu usluge – Pleter usluge.
Porazno je to tim više što se radi o MORH-ovom restoranu koji bi upravo u ovakvim situacijama trebao organizacijski briljirati. Ako imate zadovoljnog gosta on će vam se vratiti, osnovni je obrazac poslovanja u ugostiteljskom biznisu. Mi smo jučer, nažalost, jedva čekali da od tamo – odemo.