Iz Karlovačke županije ipak nismo dobili odgovor na pitanja koliko je proračunskog novca za ovakvo plakatiranje izdvojila, s koje pozicije i kome je za to plaćeno.
Jumbo, a i oni manji plakati, kojima se Karlovačka županija hvali kako je, primjerice, energetski obnovila to i to i s kojih nas gleda aktualna županica i HDZ-ova kandidatkinja za županicu Martina Furdek Hajdin nisu, kako bi mnogi pomislili, dio predizborne kampanje, nego kontinuiranog obavještavanja javnosti o onome što Županija radi?!
Kažu nam tako u Karlovačkoj županiji, napominjući da Županija redovno, putem različitih komunikacijskih alata obavještava javnost o svojem radu, a naročito o stanju projekata (407 za 047) koje provodi ili u kojima sudjeluje.
Redovno obavještavamo javnost
– Smatramo kako time doprinosimo boljoj vidljivosti i transparentnosti našeg rada kod naših građana te odgovornom i transparentnom upravljanju javnim resursima, kao temeljnim načelima funkcioniranja javne vlasti. S našim radom na projektima redovito smo upoznavali javnost od početka i tijekom mandata ove županijske uprave, navode u Županiji.
Dodaju da u tu svrhu, kontinuirano sve ove godine održavaju konferencije za medije na temu stanja projekata (407 za 047), od 2017.godine do danas tiskali su 3 newslettera, letke za svaku jedinicu lokalne samouprave kako bi lokalno stanovništvo bilo upoznato s projektima na njihovom području, napravljen je turistički spot Karlovačke županije, a učinjeno su promovirali i na druge načine.
– Također u redovitoj komunikaciji sa građanima otvorena je i e-mail adresa na koji su građani pozvani osvrnuti se na naš rad te dati svoje prijedloge, kritike, primjedbe. Od 2017.godine također smo i putem jumbo plakata diljem županije informirali javnost o projektima Karlovačke županije u kojima svi zajedno sudjelujemo. Cilj nam je upoznati javnost o našem radu te dobiti povratnu informaciju o zadovoljstvu građana radom županijske uprave, rekli su nam u Karlovačkoj županiji.
Marketinški “udar”
KAportal je, podsjetimo, još od početka ovog mandata pisao o promociji programa “407 za 047” koji je čak završio i na rasporedima sati koje je bivši župan Damir Jelić dijelio školarcima. Isto tako uložio i nemali novac za novo vizualno idejno rješenje i slogan “In medias res”. Zanimljivo je, što su odmah primjetili i naši čitatelji da i su čak i ovi jumbo plakati napravljeni, što bi narod rekao “ofrlje”. Na ovome gdje se županica hvali dostignućima u Dugoj Resi, čak je i ime grada krivo deklinirano i gramatički netočno – “Karlovačka županija za Duga Resu”!
No s obzirom da su za mjesec dana lokalni izbori, ne možemo se oteti dojmu kako je se je prigodno poklopio novi “marketinški udar” županijskih projekata s kampanjom koju diljem županije već naveliko provodi HDZ.
HDZ već u kampanji
Naime, iako službeno kampanja još nije počela, na brojnim mjestima su postavljeni plakati županice sa stranačkim predznakom.
Iz Karlovačke županije ipak nismo dobili odgovor na pitanja koliko je proračunskog novca za ovakvo plakatiranje izdvojila, s koje pozicije i kome je za to plaćeno.