Nakon priopćenja Regionalne organizacije zaštite potrošača brzo
je reagirao direktor Gradske toplane Inoslav Latković koji je
opet dementirao tvrdnje iz ove udruge. Kako navode, netočan je
podatak da je pokrenuto samo 5 ovrha već da je u pitanju oko
sedamdeset predmeta do sada, dok očekujemo da će ih biti
zaključno oko 200.
– Sam postupak koji se tiče ovrha jest da su uvidom u
knjigovodstvenu evidenciju utvrđena dospjela i nenaplaćena
potraživanja. Na temelju tih izvoda otvorenih stavaka kao
vjerodostojne isprave od strane Odvjetničkog ureda sastavljeni su
prijedlozi za ovrhu i upućeni Javnom bilježniku, sukladno zakonu,
kako bi isti donio rješenje o ovrsi. Obzirom da Gradska toplana
d.o.o. djeluje kao novi energetski subjekt od kolovoza 2012.
godine, postupak je primijenjen prema onim dužnicima koji nisu
podmirili niti jedan račun za grijanje. O zastrašivanju, na koje
se poziva ROZP na čelu sa svojim predsjednikom, nema riječi, već
se krenulo u postupak naplate kako je i uobičajeno ukoliko
postoje utvrđena dugovanja, kaže Latković.
Nastavak priopćenja prenosimo u cijelosti…
“Apsurdne su optužbe da se Gradska toplana želi dokopati
nekretnina ovršenika. Isključiva namjera jest da se podmire
dugovanja korisnika, kako je to predviđeno zakonom, a temeljem
isporučenog grijanja. Napominjemo i da smo osigurali brojne
mogućnosti plaćanja na rate.
Isto tako napominjemo da se svako mjerno mjesto, po zakonskoj
proceduri, može izdvojiti iz centraliziranog sustava grijanja.
Vezano uz dobru poslovnu praksu u postupku mirenja na koju se
poziva ROZP, moramo napomenuti da je prošloga tjedna na adresu
Gradske toplane d.o.o. došao dopis njihovog predsjednika iz kojeg
nije vidljiva daljnja volja za mirnim, niti bilo kojim drugim
konstruktivnim načinom rješavanja problema. Iščitano iz svega
zaključuje se jedino da isti želi oprost duga. Ugovor ne želi
potpisati kako je predviđeno zakonom, te želi da mu dosadašnje
grijanje bude dar.
ROZP neskriveno u svojoj objavi poziva na javno nasilje, te će
isto biti predmet daljnih pravnih postupaka. Ujedno je
nevjerojatno da se u javnost plasira ovoliko laži i neistina, a
sve iz razloga osobnog interesa koji ide u smjeru oslobođenja od
troškova grijanja, upitno je koliko su u cijeloj priči za
navedenu organizaciju bitni samo potrošači. Što je s preko 20.000
građana koji primaju i redovno plaćaju usluge grijanja? Jesu li i
oni potrošači prema ROZP-u, ili su potrošači isključivo manji
broj nezadovoljnika koji su posvetili svoj život uništavanju
Gradske toplane, a na štetu svih onih koji žele da im se omogući
redovno i kvalitetno grijanje, kao i na štetu svih zaposlenih u
toj gradskoj tvrtci?
Kako smo prethodno objavili u medijima, prekršaji koji nam se
stavljaju na teret su očitanje brojila jedan dan ranije i
neiskazivanje mjeseca i godine izdavanja slijedećeg računa. Jasno
je da su to formalni propusti koji nemaju nikakav utjecaj na naše
korisnike, a činjenica je da smo iste odmah po saznanju
ispravili. Bilo bi u najmanju ruku konstruktivno da se o
primijećenim propustima najprije obavijestilo našu tvrtku.
Naglašavamo da Gradska toplana posluje transparentno i otvoreno.
Stojimo na raspolaganju svima koji imaju pitanja, primjedbe ili
uoče moguće nedostatke”, stoji u priopćenju kojeg je potpisao
direktor Gradske toplane.
KAportal.hr