GRADSKA TVRTKA

Inkasator dobitnik vrijednog priznanja! Nagrađen za odnos sa zajednicom, Barberić: Prepoznate su sve naše aktivnosti u komunikaciji s građanima

Dobitnici ostalih nagrada su renomirane tvrtke i korporacije koje, po riječima direktorice Barberić, imaju održive i vidljive prakse u različitim područjima.

Karlovačka gradska tvrtka Inkasator po drugi puta je dobila vrijedno priznanje, nagradu Hrvatski indeks održivosti u kategoriji odnosa sa zajednicom. 

Direktorica Andreja Barberić je priznanje primila na ovogodišnoj Konferenciji o održivom razvoju u organizaciji Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj (HR PSOR).

Kako nam kažu, HRIO metodologija je ocjene poslovanja poduzeća koja je usklađena s najnovijim europskim direktivama, globalnim standardima i ciljevima održivog razvoja. HRIO je metoda procjene dobrovoljnih održivih praksi hrvatskih poduzeća. HRIO natječaj provodi Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, a ove godine nagrade se dodjeljuju po 16. puta uz podršku Hrvatske udruge poslodavaca (HUP).

Dobitnici ostalih nagrada su renomirane tvrtke i korporacije koje, po riječima direktorice Barberić, imaju održive i vidljive prakse u različitim područjima.

– Ova nagrada nije za donacije i humanitarne akcije koje provodimo već je prepoznala i obuhvatila sve naše aktivnosti kroz odjele i djelatnosti, a odnose se na redovnu i kontinuiranu komunikaciju s potrošačima, suvlasnicima i predstavnicima u vidu edukacije i informiranja, kazala je Barberić.

To su, dodaje, dobrovoljne aktivnosti koje zakonski nisu obavezne.

– Mi jesmo upravitelj, tvrtka koja naplaćuje troškove stanovanja i bilo bi najjednostavnije da radimo samo taj posao, provodimo odluke suvlasnika i naplaćujemo račune. Međutim naša je želja da im pružimo sve informacije, da budu educirani i da razumiju ono što rade. To su projekti koji njima donose benefite ali i cijeloj lokalnoj zajednici, navodi Barberić te dodaje da su tu njihovi projekti i platforme Moj Inaksator, radionice vezane za energetsku obnovu, dnevni kontinuirani sastanci s predstavnicima zgrada, odnos s umirovljencima.

– Alati koje primjenjujemo u postupcima naplate troškova prije provedbe prisilne naplate, nije nam je cilj naplatiti samo trošak već i da ljudima koji zbog različitih okolnosti uđu u situacije da ne mogu podmirivati dugovanja da im omogućimo način da ih podmire, a da ne pokrenemo postupak i blokadu i dovedemo ih u situaciju još goru nego jesu, kazala je Barberić. 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest