Izdvajanje iz centralnog sustava grijanja Toplane prije i nije moralo biti toliko komplicirano i skupo, barem što se tiče propisanih kazni i ostalih komplikacija ako tako odluči – pružatelj usluga.
Ovo se, naime, dade iščitati iz službenog dopisa već bivše Toplane d.o.o. iz svibnja 2008. godine kojim je tadašnji direktor Ivan Mrzljak poznatom karlovačkom ugostitelju Zlatku Petriću za njegov restoran Tempo “amenovao” izdvajanje iz sustava bez potrebne suglasnosti uz obrazloženje kako “tražene suglasnosti nije pribavio isključivo radi nepoznavanja zakonske regulative” dok mu je čak i oprošten dio duga po ispostavljenim računima.
Naime, u travnju 2008. godine nakon što je Petrić svoj restoran samoinicijativno već isključio iz sustava Toplane, ugradio plin, te uredno počeo vraćati ispostavljene račune, na uviđaj je izašlo Povjerenstvo te obišlo poslovni prostor. Komisija je zaključila da je prostor izdvojen bez potrebnih suglasnosti još u travnju 2007. godine te zaključila sljedeće.
– Slijedom gore navedenih činjenica, a uz pretpostavku da tražene suglasnosti od Toplane d.o.o. niste pribavili isključivo radi nepoznavanja zakonske regulative, Povjerenstvo u smislu pozitivnog rješavanja vaše predstavke donosi sljedeći zaključak – sve obveze prema Toplani do travnja 2007. godine, odnosno sve račune za grijanje, koje niste podmirili u roku, zaključno s ožujkom 2007. godine, dužni ste podmiriti sukladno ispostavljenim fakturama. Toplana d.o.o. neće vas teretiti za ispostavljene račune za period od travnja 2007. godine do ožujka 2008. godine, odnosno za iznos ispostavljenih faktura umanjit ćemo svoja potraživanja, a što je sukladno prethodno navedenim saznanjima uz vaše priključenje na plin, stoji u dopisu.
Kako je za KAportal kazao Zlatko Petrić, to je tako bilo prije i nitko mu zbog izdvajanja nije radio probleme.
– Više se i ne sjećam kako je točno bilo, no mi smo u vrijeme adaptacije restorana 2005. godine u Tempo ugradili plin što je bilo u skladu s građevinskom dozvolom, te kasnije prošlo sve tehničke preglede, rekao nam je Petrić. Dodaje kako zbog toga nitko nije radio probleme dok je valjda kasnije, kad je cijena grijanja znatno narasla, to postao problem i samoj Toplani i korisnicima koji se više ne mogu tako jednostavno isključiti. Naknadno su se iz sustava centralnog poželjeli isključiti i ostali stanari ali nisu dobili “zeleno svjetlo” kao restoran, već urednu odbijenicu.
KAportal.hr