Dva i pol mjeseca prije no što im Karlovčani na izborima pokažu
što doista misle, ovdašnji su se političari sjetili da bi i
građane mogli upitati za mišljenje. Tako osim obilaska temeljnih
ogranaka i raznoraznih mjerenja šećera i tlaka, posljednjih dana
provode i telefonske ankete.
SDP to čini sam, za HDZ agencija, no pitanja im i nisu tako
različita, a teme dobro poznate. Hrvatski dom, vrtić Turanj i
budući na Švarči, pročistač, kanalizacija, koji je političar
pozitivac, a koji onaj drugi, za koga biste glasali…
Koliko će im rezultati anketa biti od pomoći pri određivanju tema
o kojima će zboriti idućih mjeseci ili procjeni izbornih
rezultata, teško je prognozirati, no, ako je po pitanjima koja
postavljaju suditi, čini se da će predizborna kampanja biti deja
vu: iste priče, ista lica, ista obećanja. Osim ako se, ne daj
Bože, i kod nas, primjerice, otvori tlo pod nogama, pa silom
prilika dobijemo neku sasvim novu temu i, naravno, obećanje.
KAportal.hr