Tribina o odgovornoj konzumaciji alkohola – umjerenost u piću sve češći izbor mladih u večernjem izlasku

Nataša Barolin Belić, gestalt psihoterapeutkinja i seksualna
terapeutkinja osvrnula se na utjecaj umjerene konzumacije na
društvene i ljubavne odnose među milenijalcima: “94% ispitanika
smatra da im neumjerena konzumacija neće doprinijeti pronalasku
ljubavi. Kad je veza već aktivna i kad milenijalci ulaze u
intimne odnose, količina alkohola igra veliku ulogu – pretjerano
konzumiranje može dovesti do neuspjeha, a to iskustvo svi žele
izbjeći.”

O važnosti umjerene konzumacije za industriju i inicijativama
kojima mogu ostvariti pozitivan utjecaj, Branka Slaveska iz
kompanije HEINEKEN Hrvatska poručila je: “Ako se u njemu uživa
umjereno, pivo može biti dio uravnoteženog stila života. Većina
naših potrošača u našim proizvodima uživa odgovorno, ali manjina
to ipak ne čini. Neumjerenost u alkoholu štetna je za zdravlje
pojedinaca, za njihove obitelji i društvo u cjelini, ali i
poslovanje naše kompanije. Učiniti umjerenost poželjnom ključni
je aspekt Heinekenove strategije odgovorne konzumacije.”

Kao članica HEINEKEN grupe te jedna od najvećih proizvođača piva
na hrvatskom tržištu, HEINEKEN Hrvatska provodi različite lokalne
programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i
sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula
projekt “Tko pije, taj ne vozi”, godinu kasnije kampanju “Za
odgovorno odrastanje mladih” te akciju “Ja sam 18+” u sklopu
manifestacije Dani piva.

Sponzorirani članak

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest