Javna rasprava o Danima piva: Jednoglasno za dio programa u povijesnoj gradskoj jezgri i dugoročnu koncepciju

Hoće li se Dani piva vratiti u srce grada?

Ideja je dosta, interes za pitanje u kojem smjeru bi se trebali kretati i kako bi u budućnosti trebali izgledati Dani piva i dalje je velik, no oko dvije stvari složili su se (gotovo) svi – dio programa mora se vratiti u gradsku jezgru i nužno je opredijeliti se za dugoročnu koncepciju, i to ne samo kada je u pitanju organizator koji se u posljednje vrijeme bez ikakvog smisla neprestano mijenja, već i kada su u pitanju ostali segmenti manifestacije poput ugostitelja. Primjer Oktoberfesta na kojem brojni ugostitelji imaju svoje mjesto već desetljećima to najbolje pokazuje, jer u tom slučaju i njima će biti više stalo do razvitka same manifestacije.

Zagrada u prvoj rečenici tiče se činjenice da se javnoj raspravi na temu Dana piva u organizaciji Turističke zajednice grada Karlovca nije odazvao nitko od najodgovornijih, odnosno predstavnika Grada koji i dalje ima prvu i zadnju riječ kada su Dani piva u pitanju. Samim tim održana rasprava može se promatrati tek kao potreban prvi korak, ali sasvim beznačajan ukoliko ne uslijede i ostali koraci, dakako, uz sudjelovanje odgovarajućih predstavnika Grada. Na raspravu su pak stigli karlovački ugostitelji, turistički djelatnici, predstavnici Karlovačke pivovare i udruženja obranika.

Upozoreno je i na sumnjive dijelove cijele priče, kao što je potencijalno nelegalna naplata parkinga na zemljištu čije vlasništvo nije regulirano, a pričalo se, dakako, i o programskom segmentu, o kojem su mišljenja podijeljena.

S druge strane, pohvaljen je novitet “zemlja partner”, kojeg po mišljenju većine treba ne samo nastaviti, već i proširiti i produljiti na cijelo trajanje manifestacije, a ne samo tijekom vikenda.

Duga rasprava, ponovimo još jednom, može biti koristan početak, ali postat će posve beskorisna ne nastavi li se uz prisutnost svih nadležnih. Dani piva već podulje Gradu kao “glavnom i odgovornom uredniku” nažalost služe za vraćanje i rješavanje sitnih dugova pojedinim tvrtkama, oblik financijske pomoći (sjetimo se, organizirao ih je čak i NK Karlovac) ili sredstvo u “tihom ratu” s Karlovačkom pivovarom, jer javna je tajna da između gradskog poglavarstva i ove tvrtke ne cvate ljubav. Krivnje svakako ima i na drugim stranama, od gradskih tvrtki poput Mladosti koje svaki dobijeni zadatak bez razmišljanja prebacuju na uvijek iste adrese (koje javnost, evidentno je, ne prihvaća dobro, vidi se to i iz sve lošije posjete i manje potrošnje), preko Turističke zajednice koja je prošle godine po prvi puta imala odriješene ruke i napravila određene pozitivne pomake ali ove (barem javno) nije niti pokušala izboriti se za nastavak svoje koncepcije, ili za to jednostavno nema nimalo snage, pa do na kraju cijelog kruga svih uključenih i nedostatka komunikacije koji rezultira negativnim dojmom i u onome što je okosnica priredbe – bezobrazno preskupom, a često i lošom pivom.

Za početak, jedan vrlo solidan presjek karlovačke javnosti praktično jednoglasno je poručio – barem dio programa mora se vratiti u gradsku jezgru, a organizacija se mora prepustiti nekome na minimalno 10 godina uz transparentnu raspravu o tome i jasno ponuđen program.

KAportal.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest