Sudionicima foruma o obiteljskom turizmu predstavljena i iskustva Kampa Slapić, najboljeg u kontinentalnom dijelu zemlje

Obiteljski smještaj treba razvijati kao brand hrvatskog turizma
prema uzoru na najuspješnije turističke zemlje i prema ciljnim
skupinama. 67.000 iznajmljivača doprinosi s oko 150 milijuna kuna
paušalnog poreza na dohodak, a osim toga svojom djelatnošću
doprinosi i prometu turističkih agencija, ugostiteljskih
objekata, prijevoznika, trgovaca i nizu drugih djelatnosti
povezanih s davanjem usluga turistima. Kazao je to na Forumu o
trendovima u obiteljskom turizmu  Nedo Pinezić, predsjednik
Zajednice obiteljskog turizma pri HGK.

Regionalni Forum obiteljskog smještaja za regiju Lika – Karlovac
na Plitvičkim jezerima okupio je dvjestotinjak pružatelja
ugostiteljskih usluga u sobama, apartmanima, kućama za odmor i
kampovima u domaćinstvu te u pansionima i seoskim domaćinstvima,
a nazočni su bili i ostali poduzetnici i organizacije iz
turističke i ugostiteljske djelatnosti s područja Karlovačke i
Ličko senjske županije.

Predstavljene su im zakonske obaveze i novosti, prezentirani
elektronski nacionalni sustav za prijavu i odjavu gostiju
E-visitor koji je u primjeni od 1. siječnja ove godine i
odgovoreno na konkretna pitanja iz prakse iznajmljivača.

Teme drugog dijela Foruma odnosile su se na marketinške alate,
mjere aktivne politike zapošljavanja HZZ-a namijenjene za rad u
ugostiteljstvu, preventivne mjere MUP-a za sprečavanje provala i
krađa, mogućnosti financiranja projekata obiteljskog turizma te
uspješne primjere iz prakse.

Sudionici su s posebnim zanimanjem pratili prezentaciju Drage
Matakovića, vlasnika Kampa Slapić iz Duga Rese i njegovu priču
kako je od malog kampa u domaćinstvu sa samo sedam parcela razvio
najbolji kamp na kontinentu koji danas ima 100 parcela.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest