Nakon našeg napisa o blokadi računa gradskog poduzeća Toplana i duga koji je, po našim saznanjima, premašio čak 55 milijuna kuna, ponovno se oglasila Regionalna organizacija udruga potrošača koja već više mjeseci upozorava na niz nepravilnosti u ovom gradskom poduzeću.
Kako stoji u njihovom dopisu, blokada računa je normalan i logičan slijed bahatog poslovanja tog trgovačkog društva dok smatraju da je do ovakve situacije dovelo “nestručno, ispolitizirano i bahato upravljanje tvrtkom”.
– Nijedan prijedlog udruga za zaštitu potrošača glede sanacije Toplane od srpnja prošle godine od kada smo spoznali što se dešava u Toplani nije prihvaćen od nadležnih, potpuno su nas ignorirali a naše navode je direktor nazivao netočnim, stoji u dopisu. Sada će, dodaju, građani morati pronaći alternativne načine grijanja, otkazati usluge Toplani, a oni koji su prouzročili milijunske dugove neka rade sanaciju, nipošto na teret potrošača.
KAportal.hr