Nezavisna lista Volim Karlovac daje prijedloge za budućnost Dana piva

Nezavisna lista Volim Karlovac daje prijedloge za budućnost Dana
piva

Mjesec dana uoči ovogodišnje tradicionalne manifestacije Karlovačkih dana piva oglasila se Nezavisna gradska lista Volim Karlovac. Tema priopćenja je budućnost ove manifestacije.

Od prvih Dana piva postavljene su kvalitetne odrednice za njihovu organizaciju, ono što danas moderno zovemo brendiranje, gdje je odličnim plakatima i promocijom osiguran dolazak gostiju u grad. Sve se to izgubilo zadnjih godina.

Nezavisna gradska lista “Volim Karlovac” smatra da bi Karlovački dani piva kao stožerna i najprepoznatljivija turistička manifestacija u Gradu trebali doživjeti određene strukturalne promjene kako bi i dalje zadržali taj status.

Kao prvo trebalo bi uputiti poziv mnogim proizvođačima piva od onih malih do velikih kompanija kako bi ta manifestacija uistinu imala značaj pivskog festivala. Zašto ne bi rame uz rame bili štandovi npr. Velebitskog, Vukovarskog ili nekog drugog malog proizvođača sa velikim svjetskim korporacijama. Tada bi to uistinu mogli biti Karlovački dani piva.

Za tako nešto potrebno je prestati raditi ustupke samo jednoj privatnoj kompaniji u zamjenu za sitne sponzorske donacije, nemjerljive sa markentiškom ( a i prodajnom ) dobiti koju ta kompanija na danima piva ostvaruje, zanemarujući pritom štetu po okoliš koju ostavlja za sobom u utrci za što većim profitom, čiji je najtragičniji trenutak bio direktno uzrokovana smrt jednog našeg sugrađanina. Tek tada su (vjerojatno pod utjecajem nekog markentinškog gurua ) počeli aktivnije sudjelovati u društvenoj zajednici u kojoj djeluju. Naravno da netreba osporiti svaku pozitivnu aktivnost, već potaknuti da se energija usmjeri na što kvalitetniju suradnju gdje se i vide rezultati.

Sam program i ponudu prilagoditi i urbanijoj populaciji koja bi sigurno znala prepoznati takvu ponudu prvenstveno na muzičkom dijelu gdje bi uz jedan jaki inozemni bend priliku imali i lokalni autori ( primjer je to nekoliko susjednih Dana piva u regiji ) gdje je posjećenost i do 100.000 ljudi po večeri. Tu prvenstveno mislimo na centralnu pozornicu koja je pod organizacijom samih Dana piva a ne sponzorskih šatora.

Osim toga smatramo da bi istovremeno trebalo omogućiti djelovanje i uputiti poziv raznim civilnim udrugama u sferi kulture a kako bi se u užem gradskom području organiziralo jedno urbanije događanje, a da opet poveznica bude pivo, gdje bi okosnica moglo biti naše veleučilište i njihovo studentsko pivo“, potpisuje Duško Labus.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest