Predstavljen turistički proizvod Piknik u Karlovcu – u ponudi košara s domaćim proizvodima

Predstavljen turistički proizvod Piknik u Karlovcu – u ponudi
košara s domaćim proizvodima

“Piknik u Karlovcu” novi je turistički proizvod u Karlovačkoj županiji, nastao u suradnji turističke agencija Ka travel i višestruko nagrađivanog restorana Žganjer, a realizaciju njihove ideje potpomogao je Grad Karlovac sa 28 tisuća kuna. U jednoj piknik košari, objašnjava jedna od autorica projekta, Lidija Žganjer, sadržani su proizvodi malih obiteljskih obrta i OPG-ova, prirodni domaći proizvodi, tradicionalne recepte, ali i načela održivog razvoja turizma i modernih turističkih trendova.

Sve to skriva se u četiri košare, koje se nude u aranžmanima: “U dvoje je ljepše” (košara za dvije osobe), “Ljubavna čežnja” (romantična košara za dvoje), “Nezaboravni trenuci” (obiteljska košara), i “U dobrom društvu” (košara za četiri osobe), a u svima su sadržani suhomesnati proizvodi, sir, kruh i pogačice, plodovi voćnjaka, namazi te prirodni sokovi.

Osim kompletne piknik opreme, hrane i pića, dostave na lokaciju za piknik, pa čak i osiguranja od nezgode koje su u standardnom paketu, može se angažirati i mjesnog vodiča za razgledavanje grada.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest