Svakodnevni problemi građana daleko su od senzacija kojima nas zasipaju mediji, ali pravodobno informiranje je svakako korisno za lokalnu zajednicu. To je putokaz prema najboljem načinu rješavanja problema i pokazatelj kako suradnjom možemo biti bliži ugodnijem življenju, zaključak je više sastanaka koje je pročelnik područnog ureda Državne službe za zaštitu i spašavanje (DUZS) Martin Barić tijekom proteklog tjedna održao s predstavnicima lokalnih medija.
Ured je, naime, prateći naputke o informiranju javnosti DUZS, pokrenuo komunikaciju s predstavnicima lokalnih medija kako bi se utvrdili oblici, sadržaji i brzina protoka informacija s ciljem pravovremenog i točnog izvješćivanja javnosti.
– Svaka sredina karakteristična je prema problemima koji zaokupljaju stanovništvo i često se Centri 112 doživljavaju kao telefonske centrale koje preusmjeravaju pozive. Postoji niz problema koji muče običnog čovjeka a ne znaju kome se obratiti za pomoć, rekao je Barić.
Kako dodaje, upravo je tu neprocjenjiva uloga Centara 112 koji su građanima na raspolaganju u svako doba dana i noći. Ako slučaj i nije za hitne službe, policiju, hitnu ili vatrogasce, može se dobiti uputa tko će, na primjer, ukloniti roj pčela ili zmiju.
DUZS je, podsjetimo, nedavno objavila i brojeve telefona koje građani mogu koristiti za opće informacije a kako bi se oslobodila 112 linija predviđena za hitne slučajeve, odnosno pozive građana u pomoć. Broj za opće informacije je 18 981, dok se informacije o telefonskim brojevima mogu dobiti na 11 888. Zeleni telefon je broj na koji se mogu prijavljivati ekološki akcidenti i otvoren je na 062/123-456. U DUZS-u građanima preporučuju i direktan broj HEP-a 047/661-252 te Vodovoda i kanalizacije – 0800 400047.
KAportal.hr