Unatoč “recesijskom” smanjenju konzumacije piva u Hrvatskoj, Karlovačka pivovara u prošloj je godini uspjela povećati svoj tržišni udio s 22,8 na 24,5 posto. Tako je samo učvrstila drugu poziciju u Hrvatskoj nakon Zagrebačke pivovare. Ove, za karlovačkog pivskog giganta dobre podatke danas je iznijela Monique Peters, predsjednica Uprave koja će nakon četiri godine provedene na čelu tvrtke 1. srpnja svoje mjesto prepustiti drugom “Heinekenovom” menadžeru Alexanderu Gerschbacheru. Peters je javnosti predstavila i prvu studiju Karlovačke pivovare o održivosti. Kako kaže, to je za Pivovaru vrlo važna tema a usmjerena je na smanjivanje utjecaja poslovanja na okoliš a da se pritom ipak održava pozitivno poslovanje i rast. – Karlovačka pivovara oslonila se na tri stupa kolektivne društvene odgovornosti, radi se o ekonomskom utjecaju Pivovare, zaštiti okoliša i socijalnom aspektu djelovanja u lokalnoj zajednici, kazala je Peters. Po podacima iz Studije, Pivovara godišnje hrvatskoj ekonomiji daje 1,4 milijarde kuna što se najviše na poreze, te posredno stvara 14 radnih mjesta na jednog svog zaposlenog što je ukupno 5.500 radnih mjesta. Samo u nabavi sirovina, izračunali su u Karlovačkoj pivovari, zaslužni su za 280 radnih mjesta.
Na području zaštite okoliša Karlovačka pivovara neprestano obnavlja certifikate, dok je najveći projekt izgradnja pročistača za otpadne vode. Peters se osvrnula i na socijalne aspekte poslovanja u lokalnoj zajednici, projekt odgovorne konzumacije piva, kao i nedavni donacijski natječaj. Zanimljivo, u Karlovačkoj pivovari kao industriji alkoholnog pića nema tolerancije na konzumiranje alkohola njihovih radnika na radnom mjestu. To se strogo kontrolira, dok se radnici redovito informiraju i treniraju u domeni odgovorne konzumacije pića kojeg proizvode.
KAportal.hr