Turistička zajednica Karlovca uspješno završila Google kampanju

Turistička zajednica Karlovca uspješno završila Google kampanju

“Google kampanja” kojom je Turistička zajednica grada Karlovca na najpoznatijoj svjetskoj tražilici reklamirala svoje manifestacije u potpunosti je uspjela a u periodu od 3. svibnja do 5. rujna rezultirala je s ukupno 19.508 klikova na oglase TZ Karlovca, odnosno posjeta njihove web stranice na www.karlovac-touristinfo.hr, kazala je Nikolina Lisac iz Turističke zajednice.

– Tijekom ove godine TZ grada Karlovca je na tražilici Google oglašavala manifestacije Proljetne promenade, Sajam vlastelinstva, Ivanjski krijes, Međunarodni etno jazz festival, Milenijski bal i Dan grada, Međunarodni festival folklora i Karlovačke dane piva, dodaje Lisac. Upravo su Dani piva bili “najtraženiji” u tražilici Google-a. Kako kaže, u istom je periodu zabilježeno čak 5,5 milijuna pojavljivanja na hrvatskom Googleu. Time je realiziran ogroman prosječni indeks relevantnosti oglasa od čak 11,96 posto dok ovaj Google servis navodi da oglašivač koji dosegne indeks od 1 posto svoju kampanju može smatrati uspješnom. U svakom slučaju, gradska Turistička zajednica je spoznala moć internetskog oglašavanja u što su se mogli uvjeriti i čitatelji KAportala koji su također imali mogućnost “klikanja” na Google oglase turističke zajednice. Jedino ostaje pitanje koliko je ovakav način oglašavanja doprinjeo većoj posjeti karlovačkih manifestacija, posebno gostiju izvan grada Karlovca.

KAportal.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest