U sljedećoj godini za brendiranje još 100 tisuća kuna

U sljedećoj godini za brendiranje još 100 tisuća kuna

Nastavlja se projekt “brendiranja Karlovca” koji za Grad uspješno obavlja “Millenium promocija” – uspješno barem što se tiče izvlačenja novca iz ionako presahle gradske blagajne. Nakon što je za “brendiranje” već potrošeno 270 tisuća kuna, u prijedlogu proračuna Grada Karlovca za 2011. stoji stavka da će i u sljedećoj godini biti potrebno “brendirati” dok će to porezne obveznike koštati okruglo sto tisuća kuna, isto koliko će Grad izdvojiti i za Sklonište za žene – žrtve obiteljskog nasilja.

Što “brendiranje” Karlovca obuhvaća, javnost je imala priliku vidjeti prošlog proljeća kad je predstavljen “brandbook” te slogani koji bi Karlovac trebali učiniti poznatim u Hrvatskoj ali i šire. Uz već opće poznate “brendove” koje Karlovac karakteriziraju kao “Grad Zvijezde” i “Grad četiri rijeke”, u novom vizualnom identitetu Karlovac bi trebao postati i “Grad susreta”. Kako je tada na prigodnoj prezentaciji objasnio dr. sc. Božo Skoko iz “Milleniuma”, Karlovac kao “Grad susreta” bit će mjesto gdje će se ciljano dolaziti, zadržavati i poslovno susretati.

– Brandiranje je projekt koji ima svoj početak, ali ne i kraj. Cilj ovog projekta je ojačati prepoznatljivost Karlovca na nacionalnom tržištu ali i međunarodnom. Kao bilo koji proizvod ili usluga, grad ima konkurenciju i mora se boriti za što bolju poziciju na tržištu, za svoj udio u potrošačkim, turističkim, ulagačkim, poduzetničkim, obrazovnim, sportskim i kulturnim događanjima, kazala je ispred Gradske uprave glasnogovornica Andreja Barberić. Dodaje da je Karlovac u procesu “brendiranja” dobio “brandbook”  te “knjigu standarda” s vizuelnim identitetom kojeg bi trebale koristiti gradske tvrtke i ustanove u svom poslovnom dopisivanju. Sljedeći koraci su postavljanje plakata na ulazu i izlazu grada s umjetničkim fotografijama Karlovca i novim vizualnim identitetom, jačanje postojećih manifestacija i kreiranje novih.

Ako se već “brendira” onda će ovog puta biti potrebno sve provesti po zakonu. Podsjetimo, revizori su upravo posao “brendiranja” ocijenili loše provedenim jer je Grad propustio u zakonskom roku izdati obavijest o zaključenim ugovorima, a po tvrdnjama revizora, pri nabavi nije zatražio ni dokaze o tehničkoj i stručnoj sposobnosti zaposlenih u “Millenium promociji”.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest