“Eko Pan” rješava eko probleme, no ponekad ih nadležni ignoriraju

“Eko Pan” rješava eko probleme, no ponekad ih nadležni ignoriraju

Problemi s divljim deponijama, uništavanjem zelenila ali i sumnjiva gradnja najviše su imali pozornosti građana koji su se tijekom prva tri mjeseca javljali na dežurni “Zeleni telefon” Ekološkog društva Pan Karlovac. Međutim, kako je izvijestio voditelj “dežurne eko linije” Denis Francisković, građani nisu samo prijavljivali sumnjive radnje, već su se i informirali o tome gdje mogu odlagati razne vrste otpada, npr. elektronički otpad, stare baterije i krupni otpad.

– To dovodi do zaključka da kod građana raste svijest o potrebi odvojenog skupljanja otpada, zaključili su eko aktivisti.

U prvom tromjesečju “Pan” je zabilježio 19 poziva građana što je tek nešto veći broj nego u istom razdoblju prošle godine. Na telefon više se javljaju žene, dok raste broj građana koji se javljaju pod imenom i prezimenom. Od ukupno 19 poziva, 12 su ekolozi riješili dok je još sedam u proceduri.

No bilo je i prijava koje “Panovci” nisu mogli riješiti jer su ih nadležne institucije – ignorirale. Naime, u siječnju je veterinarskoj inspekciji poslana prijava u slučaju odlaganja životinjskog otpada na obali rijeke Korane u Karlovcu no do danas nije stigao odgovor, čak niti nakon upućene požurnice.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest