Ovom radionicom želimo pružatelje javnih usluga i njihove aktivnosti približiti potrošačima. Naša je zadaća da savjetujemo ljude koji nam se obrate za pomoć, i pokušamo zajednički pronaći rješenje. Vrlo je bitno da ljudi uvide da se u većini slučajeva problem može riješiti izvan suda, rekao je Željko Tomašić, predsjednik Udruge za zaštitu potrošača Karlovačke županije ”Korana”, koja je u suradnji s Gospodarskom komorom Karlovac, organizirala radionicu na temu ”Javne usluge na usluzi potrošačima”.
Tomašić kaže da je Udruga zaprimila preko 1200 tužbi, i to velikim dijelom na račun tvrtke Inkasator d.o.o Karlovac i troškova opomene za kašnjenje, koje naplaćuju 30 kn, kao i manipulativnih troškova, koji se također smatraju protupravnima.
Radionici su prisustvovali i predstavnici državne uprave, državne inspekcije, tvrtke Vodovod i kanalizacija d.o.o Karlovac , kao i predsjednik suda časti Hrvatske Gospodarske Komore Josip Kos.
KAportal.hr