Potrošači sve aktivniji – najviše pritužbi na rad komunalnih tvrtki, banaka i telekomunikacija

Potrošači sve aktivniji – najviše pritužbi na rad komunalnih
tvrtki, banaka i telekomunikacija

Više od 800 pritužbi, uglavnom na rad gradskih komunalnih tvrtki, te banaka i pružatelja telekomunikacijskih usluga karlovački potrošači uputili su u ovog godini na adresu Udruge potrošača “Korana”. Po riječima Željka Tomašića iz ove, inače vrlo aktivne udruge građana,  najčešće su u pitanju prigovori na rad i poslovanje gradski tvrtki Inkasator, Vodovod i kanalizacija, te Čistoće i Toplane, dok je tek nekolicina prigovora bila upućena na račun trgovinskih usluga.

– Posljednjih mjeseci ljudi se najviše žale na provođenje ovrha bez da je prethodno proveden zakonski postupak koji je obvezan. Naša je zadaća da potrošače savjetujemo i uputimo u njihova temeljna prava o kojima često nisu pravovaljano informirani, posebice kad je u pitanju korištenje javnih usluga, kazao je Tomašić nakon sastanka Udruge potrošača koja je osvježila svoje redova mlađim ljudima. Naime, umjesto njega predsjednik “Korane” postao je 25-godišnji Goran Glavač, koji je aktivan član od samog osnutka udruge a koji ima iskustvo u radu u udruzi “Šesta rijeka”.

Na sastanku je donešena odluka o osnivanju saveza s “Mrežnicom”, udrugom za zaštitu potrošača grada Duge Rese. Savez će nositi naziv Regionalna organizacija zaštite potrošača (ROZP) a cilj udruživanja je da se u formi ovakvog administrativnog tijela zajednički ostvari bolja suradnja s tijelima vlasti. KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest