Karlovačko Radler najbolja je inovacija po ocjenama Heineken Brand Building Awardsa koji je prošlog tjedna održan u Amsterdamu, javljaju iz Karlovačke pivovare. Kako navode, ova je nagrada potvrda izvrsnih rezultata Karlovačko Radlera čije je lansiranje donijelo nešto sasvim novo na hrvatsko pivsko tržište.
– Ove je godine za nagrade bilo prijavljeno oko 120 projekata iz komercijalnih sektora više od 100 zemalja diljem svijeta. Nagrade se dijele u 5 kategorija a Karlovačko Radler proglašen je pobjednikom u kategoriji inovacije, stoji u priopćenju Pivovare.
Kombinacija piva i soka pokazala se “punim pogotkom” kod potrošača što, kažu u Pivovari, pokazuje i više od 100 tisuća hektolitara prodanog Radlera.
– Iznimno smo ponosni na ovu nagradu. To je potvrda odličnog timskog rada u Karlovačkoj pivovari. Svi dijelovi organizacije doprinijeli su ovom uspjehu. Karlovačko Radler najbolji je primjer kako mi u Karlovačkoj pivovari živimo svoju viziju da budemo najbolja pivovara u Hrvatskoj, rekao je o nagradi predsjednik Uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher. KAportal.hr