Hrvatska turistička zajednica daje više od pola milijuna kuna za promociju Karlovca te dva hotela i kampa Radonja

TZ grada Karlovca u suradnji sa TZ Karlovačke županije te
nositeljima smještajne ponude (hotel Korana Srakovčić, hotel
Carlstadt i kamp Radonja) ima puno razloga za zadovoljstvo
rezultatima javnog poziva Hrvatske turističke zajednice za
udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama za 2014. godinu.
Za oglašavanje svoje ponude karlovačka će TZ, zajedno s
nositeljima smještajne ponude koji su se odlučili na
udruženo oglašavanje, dobiti potporu HTZ-a u ukupnom
iznosu većem od pola milijuna kuna.

TZ grada Karlovca potporu će dobiti temeljem rezultata javnog
poziva po Modelu V  Hrvatske turističke zajednice koji
se odnosi na oglašavanje ponude kontinenta. HTZ je temeljem
javnog poziva za udruženo oglašavanje odobrio potporu u iznosu od
425 tisuća kuna za oglašavanje imidža i ponude destinacije.
Dodaju li se tome potpore koje su za oglašavanje odobrene
smještajnim kapacitetima (hoteli Korana Srakovčić i Carlstadt,
kamp Radonja) na karlovačkom području, potpora oglašavanju
karlovačke turističke ponude je veća od pola milijuna kuna.
Oglašavanje će se provoditi i na domaćem i na stranom tržištu.

– Aduti koji najviše privlače goste su rijeke i rekreacijske
mogućnosti, kao i brojna kvalitetna događanja u sezoni i upravo
na tome će biti naglasak kampanje – kaže direktorica TZ Karlovca
Tihana Bakarić.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest