Deset karlovačkih manifestacija obuhvaćeno je anketiranjem, koje
je imalo za cilj ustanoviti koliko posjetitelja pristiže iz
drugih sredina, ostaju li u Karlovcu i prenoćiti te, naravno,
kako ocjenjuju spomenute manifestacije. Ankete su putem programa
Turističke zajednice grada Karlovca vršene na Proljetnim
promenadama, Ivanjskom krijesu, Danima piva, Riječnom kinu,
KIDaj! festivalu dječjeg uličnog kazališta, Međunarodnom
festivalu folklora, LED festivalu, Kabini, državnom prvenstvu u
mini i super mini rukometu te RocKorani.
Od spomenutih manifestacija na većinu su posjetitelji iz
drugih gradova dolazili upravo s tim ciljem, no tri su znatnije
utjecale i na broj noćenja. Turistička noćenja ostvarili su
posjetitelji koji su dolazili na Riječno kino, Dane piva (čak 15%
gostiju iz drugih gradova i prenoći) i Ivanjske krijesove. S
druge strane, više od polovice posjetitelja državnog prvenstva u
mini i super mini rukometu bila je iz drugih gradova i mjesta, no
nisu ostvarivali i turistička noćenja. Najvišu ocjenu za
jedinstvenost događanja dobila je KAbina, za koju je čak 96,7%
posjetitelja istaknulo kako je riječ o jedinstvenoj
manifestaciji.
Rezultati istraživanja ekonomskog, turističkog i društveno
kulturnog utjecaja karlovačkih događanja vrijedan su
izvor informacija kako organizatorima tako i TZ grada
Karlovca. Informacije prikupljene tijekom istraživanja svake
pojedine manifestacije detaljno su obrađene na dvadesetak
stranica, te organizatori imaju uvid u podatke temeljem kojih
mogu planirati daljnja unapređenja u organizaciji. Na temelju
prikupljenih podataka može se zaključiti kako manifestacije imaju
značajan utjecaj na privlačenje posjetitelja u Karlovac, te kako
posjetitelji smatraju da sva istraživana događanja imaju
pozitivan utjecaj na imidž Karlovca. No, još uvijek nisu
dovoljno izraženi ekonomski učinci događanja (npr
kupovina suvenira, korištenje usluga smještaja i dr.).
KAportal.hr