Oko trase visoko učinkovite dvokolosječne pruge Zagreb – Rijeka čija izgradnja bi trebala početi 2016. godine, u javnosti se raspravljalo puno puta na raznim instancama, a sama trasa je mijenjana nekoliko puta, piše DugaResa.net.
Obzirom da o zadnjim promjena Grad Duga Resa nije dobio nikakvu službenu informaciju, a Grad Karlovac je već u daljnju proceduru poslao prijedlog koji se odnosi i na područje Duge Rese, pročelnik Mladen Rakočević održao je dugoreškim vijećnicima kratku prezentaciju.
Osnovna promjena, za razliku od prijašnjeg plana, je da bi se predviđeni željeznički kolodvor čija izgradnja je planirana na lokaciji Pećurkovog Brda pomaknuo za oko 3 kilometra prema Boštu.
Inače, prema planovima, na ovoj pruzi oko 30 posto činio bi putnički promet, a ostalo teretni, tuda bi se kretali vlakovi brzinom od 160 do 230 kilometara na sat. Investiciju bi financirala EU, a Hrvatska bi sudjelovala tek s oko 15 posto ukupnih troškova.
Uslijedila je rasprava, a cijelu priču, oko trase ove pruge, najbolje je opisao dugoreški gradonačelnik Ivan Baršić riječima “Trasa lud, zbunjen, normalan”. Naime, kako je pojasnio, Duga Resa je svoj Prostorni plan uskladila s županijskim, cijela trasa je provjerena na terenu, potrošilo se 80 tisuća kuna na promjene plana, a sad se očito gura neka druga priča.
Obzirom da na prvotnoj lokaciji postoje pristupne ceste što bi olakšavalo pristup kolodvoru, a i sam objekt bi se nalazio bliže gradu na lokaciji na Pećurkovom brdu nego u Boštu, dugoreško Vijeće je zaključilo da će poslati zaključak prema Županiji kako ne prihvaća novi prijedlog trase, već traži da se zadrži postojeći. Također će uputiti i prigovor na vođenje procedure oko promjene ove trase, jer Grad Duga Resa nije bio uključen u izradu novog prijedloga.
KAportal.hr