Nakon Grada Karlovca i Karlovačka županija je u procesu
“brendiranja”. Želi se, kažu u Županiji, stvoriti pozitivna
percepcija o županiji u kontekstu konkurentnog gospodarstva,
odnosno stvoriti prepoznatljiv županijski proizvod – brand, koji
će se promovirati putem različitih komunikacijskih medija i
alata.
Jučer su u Uredu župana predstavljeni rezultati projekta pod
nazivom “Stvaranje prepoznatljivosti gospodarstva Karlovačke
županije”. Nositelj projekta je Razvojna agencija Karlovačke
županije KARLA d.o.o., a projekt se provodi uz potporu sredstava
Ministarstva poduzetništva i obrta kroz program Poduzetnički
impuls 2013. godine. U tome im pomaže marketinška agencija
Status grupa d.o.o. iz Zagreba.
– Stvaranjem pozitivne percepcije podiže se i razina
svijesti dionika regionalnog razvoja o specifičnim vrijednostima
u županiji koje je potrebno naglašavati i koristiti u svrhu
jačanja konkurentnosti. Proaktivnim marketinškim pristupom
doprinosi se povećanju atraktivnost županije za gospodarsku
aktivnost što u konačnici rezultira dolaskom novih
ulagača,(stranih, ali i domaćih, nadaju se u Županiji.
Podsjetimo, karlovačka gradska uprava je još 2009. “brendirala”
grad Karlovac i za to iz proračuna platila 268 tisuća kuna tvrtki
“Millenium promocija” iz Zagreba.
KAportal.hr