Zbog vijesti o puknuću cijevi i potopu u Grabriku reagirali iz Vodovoda – kažu da smo uvrijedili tvrtku i radnike!?

Na naš tekst o puknuću vodovodne cijevi u Grabriku koja je
izazvala pravi potop na parkiralištu u Ulici Kralja Petra
Krešmira, jučer su reagirali iz Vodovoda i kanalizacije i to
prilično žestoko, referirajući se na autora članka koji je samo
iznio činjenicu da se kvar dogodio na istom mjestu drugi put u
tri godine, a uz izraženu sumnju da možda posao još tada nije bio
dobro napravljen.

Nažalost, integralni tekst o ovom događaju ne postoji u arhivi
KAportala zbog tehničkog problema, uništenja jednog od hard
diskova na serveru.

U Vodovodu navode da su u tekstu “iznesene nepotpune i uvredljive
informacije, te traže ispravak temeljem članka 40. Zakona o
medijima”, kako dodaju, s “s ciljem zaštite dostojanstva i teško
stečenog ugleda radnika i tvrtke”.

Reagiranje prenosimo u cijelosti…

U prilog potonjeg, potrebno je iznijeti nekoliko činjenica:
dojavu o puknuću cjevovoda zaprimili smo pred kraj radnog
vremena, te su djelatnici,od kojih većina živi izvan gradskog
područja, ostali raditi sve do 18:00 sati.

Od vremena dojave do izlaska prve ekipe radnika na lokaciju
puknuća cjevovoda prošlo je 15 minuta, a u roku od 30 min od
dojave, na terenu je bila cisterna s pitkom vodom, o čemu smo
obavijestili centar 112, te informaciju objavili i na našoj web
stranici. Pored toga, predstavnici stanara, koji su odmah
kontaktirali Vodovod i kanalizaciju, bili su upoznati s
navedenim.

Naši radnici nisu pokušavali pronaći kvar, oni su znali gdje je
kvar, ali nisu mogli odmah pristupiti sanaciji jer je trebalo
zatvaranjem vode na više lokacija izolirati područje kvara, a
time se izbjegla situacija da veći dio naselja ostane bez vode.
Pored loma cjevovoda, došlo je i do puknuća dijela sustava
odvodnje, i to su djelatnici profesionalno i u najkraćem mogućem
roku sanirali. U članku je navedeno kako je “dio Grabrika bez
vode”- to je nepotpuna informacija, može značiti da, primjerice,
u pet ulica nema vode; bez vode iz sustava javne vodoopskrbe bile
su dvije zgrade u ulici Kralja Petra Krešimira, no voda je svima
bila dostupna putem cisterne. Nadalje, u članku se autor vraća na
slučaj puknuća cjevovoda koji se dogodio prije tri godine, te se
navodi kako “i taj posao nije bio baš previše dobro napravljen
kad se isti slučaj ubrzo ponovio”. Ova konstatacija nije samo
netočna, ona je uvredljiva prvenstveno za radnike koji stručno i
često u otežanim okolnostima provode sanaciju kvarova. Neozbiljno
je na taj način pisati o tvrtki koja kontinuirano ulaže napor u
podizanje kvalitete djelatnosti i usluga koje pružamo.

Taj napor se, između ostalog, očituje kroz primjenu međunarodnih
normi ISO 9001:2000 i ISO 22000:2005, koje se odnose na
integrirani sustav upravljanja kvalitetom i sigurnošću vode za
ljudsku potrošnju.

Prošle godine otišli smo korak dalje, vodeći se činjenicom kako
moramo i možemo učiniti više u poslovanju koje vodi brigu o
očuvanju i zaštiti okoliša, a taj dodatni napor rezultirao je
dobivanjem certifikata ISO 14 001. To znači da smo izgradili
sustav upravljanja zaštitom okoliša koji nam omogućuje da još
bolje prepoznamo naše utjecaje na okoliš i njima što bolje
upravljamo, u skladu sa važećim propisima RH i EU. Postavljam
pitanje na temelju čega je autor zaključio da posao nije bio
dobro napravljen? Da li na temelju toga što se dogodilo puknuće u
toj ulici dva puta u nekoliko godina? Ako je autor zaključivao
tako, potpuno je u krivu jer niti jedan vodoopskrbni sustav na
svijetu nije imun bilo na lomove, bilo na situacije da na jednoj
dionici dođe do više lomova, pa tako ni vodoopskrbni sustav grada
Karlovca.

Nadalje, kvar nastao prije tri godine saniran je dobro i prema
tehničkim pravilima, a kvar od 21.1. 2015. nije se dogodio na
istom mjestu. Također, navedeno je kako je tada nastala velika
šteta, te nas zanima o kakvoj šteti autor članka govori, jer do
danas Vodovod i kanalizacija d.o.o. Karlovac nije zaprimilo niti
jedan zahtjev za odštetu, a koji bi imao bilo kakve veze sa
puknućem cjevovoda ili njegovom sanacijom. Da, voda koja je
istjecala je nažalost nepovratno izgubljena, no kako bi na
minimum sveli gubitke ovog dragocjenog resursa koji nastaju kod
lomova, sustavno ulažemo u obnovu mreže. Ilustracije radi,u
periodu od 2010. do kraja 2013. izmijenjeno je 51 000 metara
vodoopskrbne mreže, a ukupno je u komunalnu infrastrukturu
uloženo 46 milijuna kuna.

Reagiranje je potpisao direktor ovog gradskog poduzeća Ivan
Mrzljak.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest