Plan za opstanak: HRK želi veće tržište, manje troškove, moderniju web stranicu, novi audio identitet i drugačiji Tjednik

Uskoro i Tjednikovci dolaze u Vraniczanyevu

Gradska tvrtka Hrvatski radio Karlovac iduće godine namjerava smanjiti troškove, proširiti tržište, moderniziranu web stranicu više iskoristiti za marketing i slušanje, imati novi audio identitet i FB stranicu, te poboljšati komunikaciju s korisnicima, dok će Tjednik doživjeti promjene u sadržaju i grafičkom izgledu.

Stoji to u Planu daljnjeg poslovanja društva, o kojem će se, kao i izvješću HRK-a nakon završenog postupka pripajanja Karlovačkog tjednika, Gradsko vijeće očitovati na sjednici u utorak.

Jedinstveni gradski medij do kraja ove godine djelovat će na jednoj adresi, onoj u Vraniczanyevoj ulici, čime će uštedjeti 335.000 kuna, a na troškovima za zaposlenike, odnosno, osoblje, kako stoji u dokumentu, još 813.000 kuna.

Prihodi bi mu trebali biti 2,020.050, a rashodi 1,936.050 kuna.

Na Radiju je sistematizacijom predviđeno 13 radnih mjesta, a šestero zaposlenika, kojima je uručen poslovno uvjetovan otkaz, odrađuje otkazni rok. Hoće li plan za opstanak gradskih medija uspjeti treba tek vidjeti, no svakako bi Grad trebao dati podršku “reformi” unatoč mogućim početnim problemima.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest