– Ozbiljno valja shvatiti problem odsječenosti Karlovca i Duge Rese kada nam se dogode poplave kao ove godine. Moramo biti spremni i vidjeti što se može napraviti, upozorio je na današnjoj sjednici županijskog Savjeta za sigurnost prometa na cestama Martin Barić.
Dodao je kako je neophodan sastanak na županijskoj razini, na kojem će biti i predstavnici Hrvatskih cesta, Hrvatskih željeznica i Hrvatskih voda kako bi se iznašla rješenja.
Da nedostaje sustavno, odnosno, koordinirano rješavanja problema, složili su se i ostali članovi Savjeta, no da se zajednički može doći do pomaka, voditeljica Ispostave HC Jagoda Marković ilustrirala je primjerom Šeketinog Brda, za koji su jučer dobili projekt, zatražili suglasnost HŽ-a, pa vjeruje da će uskoro u realizaciju.
Pri kraju su oni na dionici D-36 Selce-Donja Kupčina, traju na cestama u Tounju i Rakovici, čeka se projekt sanacije Perić mosta na D-42, na Tonkovićevom mostu u Slunju ove će godine biti napravljena zaštita, izgradnja mosat u Gornjem Pokupju planirana je nagodinu, kao i rekonstrukcija dijela D-36 i izgradnja novog mosta u Blatnici.
– Za dio D-6 kroz Karlovac, Stative – Borlin, podnesen je zahtjev za lokacijsku dozvolu. Složen je projekt i zahtjeva angažman Grada i ViK-a radi rekonstrukcije vodovoda i kanalizacije starijih od 100 godina, bez čega nema smisla rekonstrukcija kolnika. I inače je težnja kada idemo u rekonstrukciju kolnika da se rekonstruiraju sve instalacije, kako ne bi prekopavali jedni, pa drugi. Za podvožnjak Ilovac na D-1 u nabavi je projektiranje precrpne stanice i kanala za odvodnju oborinskih voda, što je jedan od prioriteta, navela je Marković, dodavši da se, uz ostale, radi i dokumentacija za cestu Saborsko-Rakovica, obnovu D1 od Karlovca do Splita koja podrazumijeva dionicu Mostanje – Vukmanićki Cerovac, te obilaznice Krnjaka, Slunja i Plitvica.
KAportal.hr