HNS-ovci plagirali sami sebe pa isto priopćenje “stavili u usta” svim lokalnim čelnicima – i Spudić o “razlogu zašto su ušli u Vladu”

– Promjene se napokon, nakon 25 godina čekanja i stajanja u
mjestu, uvode zahvaljujući predanom radu ministrice Blaženke
Divjak i njenog stručnog tima te uz političku podršku HNS-a. To
je ono što me čini posebno ponosnim, to je bio ključni razlog
zašto smo ušli u Vladu, rekao je predsjednik ŽO HNS-a Karlovac
Zvonko Spudić, ali i svi predsjednici ogranaka diljem Hrvatske
koji su putem identičnog priopćenja po istoj špranci, redom
veličali svoj rad u Vladi i rad ministrice Blaženke Divjak po
pitanju kurikularne reforme.

– Promjene se napokon, nakon 25 godina čekanja i stajanja u
mjestu, uvode zahvaljujući predanom radu ministrice Blaženke
Divjak i njenog stručnog tima te uz političku podršku HNS-a.
Upravo je uvođenje korisnih promjena za naše građane bio ključni
razlog zašto smo ušli u Vladu, te me uspjeh ministrice Divjak i
njenoga tima čini posebno ponosnim, naglasio je Zvonko Liović,
predsjednik HNS-a Istarske županije.

– Promjene u obrazovanju napokon se, nakon 25 godina čekanja
i stajanja u mjestu, uvode zahvaljujući predanom radu ministrice
Blaženke Divjak i njenog stručnog tima te uz političku podršku
HNS-a. Naime, u Narodnim novinama u posljednjih tjedan dana
objavljene su odluke o donošenju 37 kurikuluma čime je okrenuta
nova stranica u hrvatskom obrazovanju. To je ono što nas čini
posebno ponosnima, a to je bio i ključni razlog zašto smo ušli u
Vladu, ističu u HNS-u Varaždinske županije.

– Promjene se napokon, nakon 25 godina čekanja i stajanja u
mjestu, uvode zahvaljujući predanom radu ministrice Blaženke
Divjak i njenog stručnog tima te uz političku podršku HNS-a. To
je ono što me čini posebno ponosnim, to je bio ključni razlog
zašto smo ušli u Vladu”, rekao je Krešimir Malec, voditelj HNS-a
VI. izborne jedinice.

– Ovime se ostvario ključni razlog zbog kojeg je HNS ušao u Vladu
te zbog toga svi možemo biti više nego ponosni”, stava je
Morana Jokić, predsjednica IO za školstvo HNS-a.

– Zahvaljujući radu ministrice znanosti i
obrazovanja Blaženke Divjak i njenog stručnog tima, a
uz političku podršku HNS-a promjene se nakon 25 godina čekanja
napokon događaju i to u učionicama svih hrvatskih škola. Trebamo
biti ponosni na ovaj rezultat jer je to bio ključni razlog zbog
kojega je HNS prihvatio odgovornost ulaska u Vladu”,
ističe Klement Bašić, predsjednik ŽO HNS-a
Splitsko dalmatinske županije.

HNS-ovi PR-ovci zgodno su se dosjetili da iste riječi “stave u
usta” lokalnih HNS-ovih čelnika, pa su tako lokalni portali
zatrpani identičninm naslovima i tekstovima, samo što iste
rečenice izgovaraju drugi ljudi.

Što smo još saznali od Spudića? Priopćenje prenosimo u
cijelosti…

Zvonko Spudić: Objavom 37 kurikuluma okrenuta je nova stranica u
hrvatskom obrazovanju

U Narodnim novinama u posljednjih tjedan dana objavljene su
odluke o donošenju 37 kurikuluma čime je okrenuta nova stranica u
hrvatskom obrazovanju i nakon čega više ništa neće biti isto,
poručuju iz ŽO HNS-a Karlovac.

“Promjene se napokon, nakon 25 godina čekanja i stajanja u
mjestu, uvode zahvaljujući predanom radu ministrice Blaženke
Divjak i njenog stručnog tima te uz političku podršku HNS-a. To
je ono što me čini posebno ponosnim to je bio ključni razlog
zašto smo ušli u Vladu”, rekao je predsjednik ŽO HNS-a Karlovac
Zvonko Spudić.

U našoj je županiji u eksperimentalnu fazu kurikularne reforme
“Škola za život” uključene su dvije škole i to Osnovna škola u
Bariloviću i Osnovna škola “Ivana Brlić Mažuranić” u Ogulinu, a
od jeseni bit će uključene sve osnovne i srednje škole, jer je
objavom novih kurikuluma stvorena osnova za frontalnu primjenu
reforme.

“To znači revolucionarnu promjenu u načinu obrazovanja i primjera
je bezbroj, poput toga da će učenici na glazbenom stvarati
vlastitu glazbu, na likovnom će raditi i digitalne animacije,
umjesto teorije na tehničkoj kulturi učenici će stvarati
tradicionalne hrvatske igračke, engleski jezik učit će kroz
video-razgovore s vršnjacima iz inozemstva”, kaže Spudić.

Važno je napomenuti da su donesene i odluke o donošenju sedam
međupredmetnih kurikuluma za osnovne i srednje škole poput
Poduzetništva, Građanskog odgoja i Zdravlja.

“Kurikulumi su napravljeni tako da poštuju princip manje bubanja
činjenica, a puno više kritičkog razmišljanja i rada na
problemima, sve ono što su od nas očekivali građani i sve ono što
će hrvatski obrazovni sustav staviti uz bok najuspješnijim
europskim primjerima. Dovoljno govori i činjenica da su prvo
polugodište eksperimentalne faze kurikularne reforme “Škola za
život” dionici ocijenili “čvrstom četvorkom””, poručuje Spudić.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest