Radovi na Rakovcu napreduju po dinamičkom planu i trebali bi biti
gotovi oko 1. travnja kako bi se promet od Pothodnika do
Smičiklasove, jer kreće rekonstrukcija tog dijela Brze ceste,
mogao preusmjeriti na Rakovac i Mostanje.
– Željeli bismo da radovi tada budu završeni, a ovim tempom,
naravno, ovisno o vremenskim prilikama, to bi se moglo dogoditi.
Možda i desetak dana kasnije, to je u nekom roku. Ne zbog rokova
izvođenja radova nego smo tako posložili zbog početka radova na
rekonstrukciji Pothodnika i Brze ceste od Pothodnika do
Smičiklasove ulice. Taj veliki zahvat očekuje nas i Hrvatske
ceste, a zbog njega bi onda promet bio preusmjeren preko Rakovca
prema Mostanju, najavio je dogradonačelnik Ivan
Mrzljak. Dodao je kako je cilj završiti čim prije radove na
samoj prometnici Rakovca, asfaltirati ju i pustiti promet, a
završni radovi na nogostupu mogu se raditi i nakon toga.
Inače je rekonstrukcija dijela Radićeve i Rakovca, od križanja s
Kurelčevom do skretanja za Gornje Mekušje, započeta 1. rujna, a
donosi izgradnju i rekonstrukciju kanalizacijske i vodovodne
mreže, električnih instalacija, nogostupa, prometnice, javne
rasvjete, izgradnju rotora kod Sportske dvorane, sadnju stabala,
po najavama, i više nego što je srušeno, te hortikulturno
uređenje, vrijednosti veće od 15 milijuna
kuna. Rekonstrukcija dijela Brze ceste, pak, trebala bi
donijeti obnovljeno raskrižje Avenije V. Holjevca – Ulice kralja
Tomislava – Trga hrvatskih branitelja, novu cestovnu odvodnju,
signalizaciju… Grad će napraviti hidroizolaciju Pothodnika dok
će njegova cjelovita obnova još pričekati.
Osim na Brzoj cesti, 1. travnja trebaju početi i radovi na
Dubovcu, također u suradnji Hrvatskih cesta i Grada. Riječ je o
rekonstrukciji državne ceste D-6, od kružnog toka na Dubovcu, duž
Marmontove aleje, Borlina pa sve do prelaska autoceste preko te
ceste na Maloj Jelsi.
– Prije dva tjedna direktor Hrvatskih cesta je potpisao odluku o
odabiru izvođača radova, to je Euro-Asfalt iz Sarajeva, no još
traje mogućnost žalbe na tu odluku. Ukoliko žalbe ne bude, taj
projekt će u realizaciju od 1. travnja, kazao je Mrzljak.
Radovi su vrijedni više od 48 milijuna kuna, planirano je da
traju dvije godine, a donijet će novi kolnik, pješačke i
biciklističke staze, izmjenu kompletne infrastrukturne mreže –
vodovodne, kanalizacijske, telekomunikacijske i elektro, novu
javnu rasvjetu i hortikulturno uređenje. No, neće projekti u
suradnji s HC-om jedini u realizaciju ovog proljeća. U
rekonstrukciju će Ulica Petra Filipca, parkiralište u Kralja
Petra Krešimira IV., te niz drugih, manjih, a sve to donijet će i
potpuno drugačije prometovanje pojedinim dijelovima Karlovca.
KAportal.hr