KŠZ kritizira donacijski natječaj Heinekena – smatraju da bi kao jedna od vodećih tvrtki trebali više potpomagati karlovački sport

Želimir Feitl

Karlovačka športska zajednica (KŠZ) nezadovoljna je sudjelovanjem tvrtke Heineken Hrvatska u sponzoriranju karlovačkog sporta. Ponukani objavom rezultata donacijskog natječaja ”Zajedno za bolji Karlovac i Karlovačku županiju” odlučili su priopćenjem za medije javnost upoznati s tim problemom, kako kažu u priopćenju kojega je potpisao predsjednik KŠZ Želimir Feitl, ukazati i drugu stranu te “medalje”.

“Heineken Hrvatska  jedan je od najvažnijih gospodarskih subjekata u gradu i županiji. Pozitivan doprinos prema lokalnoj zajednici itekako je važan dio svake velike tvrtke čiji je cilj razvijanje dobrih odnosa s lokalnom zajednicom kroz sponzoriranje nekih od najvažnijih lokalnih događaja te kroz podršku raznim projektima i aktivnostima putem tradicionalnog donacijskog natječaja i slično. Ukupno 400.000 kuna vrijednost je ovogodišnjeg donacijskog natječaja koji je raspisala kompanija Heineken Hrvatska, karlovački pivski gigant. Podržala je 11 projekata kroz svoj donacijski natječaj ”Zajedno za bolji Karlovac i Karlovačku županiju” na koji je ove godine pristiglo ukupno 127 projekta. Pozdravljamo što ova ideja za svaku pohvalu na prvo mjesto stavlja kvalitetu života različitih društvenih skupina u lokalnoj zajednici. Prijaviti su se mogle organizacije i projekti iz područja kulture, sporta te humanitarni projekti… Kriteriji za odabir bili su: važnost za lokalnu zajednicu, kvaliteta i jedinstvenost te doprinos kvaliteti života.

Podsjećamo da je spomenuti natječaj proizišao iz davne suradnje Karlovačke pivovare s KŠZ-om, odnosno Gradom Karlovcem. Karlovačka pivovara je 1992 – 1995. bila generalni sponzor prvoligaškog rukometnog kluba koji je nosio ime RK Karlovačka pivovara. Tvrtka je tada u sponzoriranju kluba sudjelovala s 250.000 DEM. Kasnijim dogovorom menadžmenta tvrtke, Grada i KŠZ-a, Pivovara je nastavila biti sponzor cjelokupnog karlovačkog sporta u iznosu od 500.000 kuna na godišnjoj razini.

Promjenom strategije, od 2009. kada je raspisan prvi natječaj, podržano je ukupno 148 lokalnih projekata. Nažalost, karlovački sport već godinama nije tretiran na način kako bi to mogao i trebao biti od strane Heineken Hrvatska. Ovom prilikom izražavamo naše nezadovoljstvo na način kojim tvrtka sudjeluje u sponzoriranju karlovačkog sporta. Smatramo da bi tvrtka s tradicijom od 161 godine u Karlovcu, a  koja znatno sudjeluje u prodaji piva na području, gdje ima sjedište trebala puno više društveno odgovorno sudjelovati u lokalnoj zajednici  i to značajnije kroz sponzoriranje najistaknutijih predstavnika sporta našega grada što imenu Heineken na globalnom nivou nije strano” – ističe se u priopćenju.

KAŠonline

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest