Na Dane piva vratilo se pivo, no gastro ponuda na Promenadi više nego skromna – zbog fantomske kobasice nestao i “festivalski meni” za 21 kunu?!

Novi koncept karlovačkih Dana piva zamišljenih kao glazbeni festival urbanog karaktera u karlovačkim šančevima i na najpoznatijoj gradskoj šetnici – promenadi pokazao se punim pogotkom. Konačno je i pivo pronašlo svoje mjesto u priči o Danima piva, jer se toči u potocima, kako ono Karlovačko – Festivalsko po promotivnoj cijeni od 11 kuna, tako i ostale vrste i stilovi iz portfelja glavnog sponzora – Heinekena.

Pravo je ugodno iznenađenje što su na Dane piva pristigle i poznatije hrvatske nezavisne pivovare, pa se tako pod dvije kupole pivski zahtjevnijim gostima toči hrvatski craft. Svoja piva uspješno prezentiraju i dakako prodaju Zmajska pivovara, Varionica, Međimurski lepi dečki, LAB iz Splita i Garden Brewery. Treba napomenuti da je ponudu više nego uspješno proširio i obližnji Hollywood Cafe na Trgu Alojzija Stepinca koji na svojim točionicima ima čak dvadeset vrsta piva, uglavnom poznatih njemačkih i čeških lagera i weissbierova, ali i puno toga drugog što također treba probati.

Ako je pivo vraćeno na Dane piva, trebalo je korak držati i s gastronomskom ponudom ali to se nažalost nije dogodilo. Tu su iznimka šator restorana Zrinski na ŠRC-u Korana, kao i već znameniti Šumarski kutić koji mnoge oduševljava svojom ponudom šarana u rašljama. S pivskom ponudom se uključio i restoran Pod starimi krovovi u Radićevoj ulici, no tu se ipak radi o školi.

Naime, kućice na šetnici imaju vrlo skromnu gastro ponudu, jesti se može tek na četiri mjesta na promenadi i jednom na Foginovom kupalištu. Pitanje je može li se uopće gastronomijom nazivati fast food koji se nudi, od kobasica u pecivu i ćevapa, te lepinja premazanih nutelom, ali o tome ipak svatko ima svoje mišljenje pa ne treba niti trošiti previše riječi. Pitanje svih pitanja je gdje je iščezao takozvani “festivalski meni” koji je od organizatora prilično pompozno najavljivan kao nešto što će biti i postati dio festivala, ovog i onih budućih. Radi se o PPK kobasici, pecivu iz Žitoproizvoda i Festivalskom pivu – upakirani u meni po promotivnoj cijeni od 21 kunu.

Već drugog dana manifestacije festivalskog menija na štandovima na promenadi nije bilo jer – nema više festivalskih kobasica?! Tanjur za kotlovinu pun kobasica ali menija nema jer to nisu one “festivalske”, pa je i cijena drugačija – dakako viša od ove promotivne s pivom u paketu. Ista situacija na Foginovom kupalištu, pa smo kod ugostitelja provjerili o čemu se radi.

Naime, ugostitelji su morali unaprijed naručiti količinu festivalskih kobasica za koje smatraju da će prodati na Danima piva. Kako stvari stoje, ta je količina “planula” već prvi ili drugi dan, pa već u nedjelju nije bilo “festivalske”, ni promotivnog menija. Oni koji meni nisu uspjeli probati vjerojatno su pomislili da je to “caka” jer je otprije poznato da njegova prodaja ne donosi zaradu, već je to samo ustupak koji je od ugostitelja tražio organizator. Međutim, ugostitelji nam tvrde da im nije ponuđena mogućnost povrata neprodanih kobasica, pa su se, u slučaju da ih ne moraju jesti do Božića, naručivale manje količine.

Ako su konceptualno novi Dani piva “ljetni brat” karlovačkog Adventa onda se svakako moralo više poraditi na ponudi hrane. Na Adventu su sudjelovali i renomiraniji karlovački restorani poput DP-a i Kastela, a svoje je mjesto na zaleđenoj promenadi našao i zagrebački restoran “Fidel Gastro”. Advent je doduše i puno duže trajao, al’ kako su se roštiljali  burgeri svih vrsta i boja, mrsili punjeni krumpiri i sendviči s “vučenom” svinjetinom i svašta nešto, a sada ničega od toga nema, mnogi su ostali razočarani. Ovo što se od hrane nudi na promenadi tijekom Dana piva je ipak, moramo priznati, popriličan kulinarski “downgrade”.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest