Golubić o radovima na Borlinu: Ovim tempom trajat će 10, a ne dvije godine! Mandić se slaže da postoje problemi, ali čeka potez Hrvatskih cesta

– Sredinom srpnja započela je rekonstrukcija ceste D-6, tj. 3,6
kilometra od rotora na Dubovcu do Stativa, koja bi trebala
trajati dvije godine. Izvođač je skinuo kilometar asfalta, od
početka Ljubljanske do raskrižja s Tičarnicom i od tada do danas
obavlja radove na približno 200 metara, od Karlovačke pivovare do
raskršća sa Žumberačkom. I to tako da se radi na polovici ceste,
na lijevoj strani u smjeru Stativa. Dakle, u približno dva i pol
mjeseca nisu završeni zemljani radovi na jednoj polovini dionice
od 200 metara od predviđenih 3,6 kilometara. Ako se radovi
nastave ovim tempom, oa rekonstrukcija će trajati minimalno
deset, a ne dvije godine. Od kad se odvijaju radovi, stanovnici
Borlina izloženi su mnogobrojnim problemima: od prašine, pucanja
vodovodnih instalacija, do pukotina na pločicama, kamenja koje
leti na fasade itd. Povremeno se promet odvija po nogostupu pa
pješaci i biciklisti ne mogu proći. Auti voze po rupama,
neravninama, prašini i blatu, ljudi ne mogu iz dvorišta 5-10
minuta zbog gužvi, škola je počela, a tek će se sada kopati na
strani gdje je nogostup. Po mojim saznanjima, ni imovinsko-pravni
odnosi sa svim vlasnicima zemljišta nisu još riješeni. Tko je
kriv za loše planiranje i jednako loše izvođenje ove
rekonstrukcije i što ste poduzeli da se ova situacija barem
ublaži, pitao je na današnjem Aktualcu Dubravko Golubić (SDP)
karlovačkog gradonačelnika.

Odgovarajući mu, Damir Mandić (HDZ) je ponovio da je
rekonstrukcija ovog dijela D-6 projekt Hrvatskih cesta, javno
prezentiran građanima, da su imovinsko-pravni odnosi, koliko
imaju informacija, riješeni jer inače ne bi počeli radovi, te da
su prošli tjedan bila dva zbora građana, a na drugom, na koji je
pozvan, bio je i on i predstavnik HC-a.

– Odradili smo konstruktivan sastanak i zahvaljujem još jednom
stanovnicima Borlina na strpljenju i razumijevanju; nitko ne želi
rušiti projekt, ali činjenica jest da je na terenu situacija
doista takva kako je rekao Golubić i ovim tempom rekonstrukcija
će, bojim se, trajati puno duže od dvije godine. Sve što su
stanovnici Borlina kazali o problemima na terenu, mi smo
prenijeli Hrvatskim cestama, vraćali informacije i HC i
izvođačima o problemima koji su stvarno na terenu. Prometno
rješenje koje je skoro 2,5 mjeseca na snazi su donijele HC, s
naše strane je bilo par upita jer nisu kontaktirali našu službu
za promet, ali kako su osmislili prometno rješenje samo na trasi
državne ceste, bez lokalnih, smatrali su da nije potrebno. Sad se
pokazuje da su bili u krivi. Ovaj tjedan sigurno, možda danas, će
izaći u javnost da su dvije opcije: izglednija, da se taj potez
zatvori za promet, odnosno, bude otvoren samo za stanovnike tog
dijela  jer uz promet koji prolazi cijeli dan teško je
izvoditi radove. Jučer smo imali sastanak i s HC i izvođačima,
odnosno, nadzornim inženjerima i možda bi malo neozbiljno bilo
secirati sve razine odgovornosti, ali na tragu onog što ste
rekli, a naša obveza je zaštiti bicikliste, pješake i imovinu,
iznijeli smo naše zahtjeve i očekujemo da na njih odgovore,
odnosno, da ih uvaže, ispričao je Mandić.

Dodao je kako su radove usporili pronađeni dijelovi Lujzijane –
Golubić primjetio da to ne bi trebalo biti nikakvo iznenađenje
jer i djeca znaju da je tuda prolazila – ali da probleme na
Borlinu treba riješiti sad.

– N primjeru ovog poteza o kojem govorite mislim da postoji dosta
upitnika na koje će HC i izvođač morati dati odgovore i ako sad
ne budu dobri, bojim se da će nastavak projekta bti prilično
sporan, usporen. Mi smo se pripremili u jednom dijelu da
prometorganiziramo  zaobilaznim cestama i kad to dođe,
pravovremeno ćemo izvijestiti stanovnike cijelog poteza gdje se
izvode radovi, rekao je Mandić.

Golubić, nezadovoljan odgovorom, rekao je da se ne slaže kako je
to investicija samo HC-a jer u njoj ViK sudjeluje s 22 milijuna
kuna vrijednim radovima.

– A 22 milijuna daju itekako pravo da vičete, pregovarate,
postavljate neke uvjete i Vi, ne samo Hrvatske ceste. Kao
gradonačelnik grada koji je skoro 100-postotni vlasnik ViK-a,
koji investira 22 milijuna kuna, ne možete reći da su HC
odgovorne, zaključio je Golubić.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest