ali i konačno pokazala da sustav interveniranja u ovakim
slučajevima treba puno bolje sistematizirati, barem toliko da se
poštuju zakonske i gradske odredbe i da se točno zna na što točno
ide novac poreznih obveznika. Naravno, i da životinje dobiju
adekvatnu skrb koja im je potrebna.
Naime, čitateljica KAportala obratila nam se za pomoć jer nije
znala što će s ozlijeđenom mačkom koju je pronašla, te je
kontaktirala Veterinarsku stanicu Karlovac. Na Facebooku je
ustvrdila da oni nisu reagirali kako bi trebalo pa je, nakon što
je to napisala na Facebooku, krenula poplava komentara.
Na koncu je mačka ipak dobila veterinarsku skrb, no iz
Veterinarske stanice Karlovac smatraju da ih se nepotrebno
prozivalo. Stoga u cijelosti objavljujemo priopćenje – demantij
Facebook komentara, a koji je napisala i potpisala doktorica
veterine Jasmina Vidović Bajo. Ona obnaša dužnost službenice za
informiranje Veterinarske stanice Karlovac.
“Poštovani, moramo napisati osvrt na događaj od nedjelje
27.10.2019 kada se javno u medijima, na Facebook stranici Ka
portala, prozvala naša Veterinarska praksa, te doktori
veterinarske medicine. Doktorica veterinarske medicine je bila
dežurna toga dana i primila poziv na telefon za hitne slučajeve
koji je dostupan od 0-24 h u popodnevnim satima, rečeno je da je
nađena mačka koja je ozlijeđena, da li se pruža pomoć, dobila je
potvrdan odgovor, na to je doktorica veterinarske medicine pitala
čija je mačka, odnosno da li ima vlasnika, odgovor je bio “nema,
nađena je”, doktorica ju je upitala na to da li će snositi
troškove liječenja, gospođa je odbila snositi troškove liječenja,
na to je dobila uputu da se obrati CRPK d.o.o. koje je
koncesionar Grada Karlovca, koji izlazi u tim slučajevima, kao i
u drugim koji stoje u ugovoru, te životinje koje nemaju vlasnika,
ili je u tom trenutku vlasnik nepoznat, a kasnije se nađe,
zbrinjava na daljnja liječenja, u Veterinarsku praksu Dubovac,
jer sa nama ima ugovor.
Svako preskakanje koraka, postupaka ili radnji dovodi do toga da
onaj tko nađe životinju i dovede na liječenje snosit će troškove
za liječenje. Gospođa je nakon telefonskog razgovora iznijela niz
lažnih navoda, optužbi, krivih tumačenja zakona i pravilnika
zajedno sa ostalim komentatorima što je vidljivo na Facebook
stranicama Ka portala. Molimo gospođu i sve ostale komentatore da
ne obmanjuju javnost i preko medija privlače pozornost lažnim
navodima i optužbama koje nisu utemeljene. Gospođa koja je
nazvala u popodnevnim satima našu doktoricu veterinarske
medicine, iznijela je niz lažnih optužbi na račun Veterinarske
prakse, kao i same doktorice veterinarske medicine, te je
počinila zajedno sa ostalim komentatorima kazneno djelo protiv
ugleda i časti( Kazneni zakon NN125/11, 144/12), s kojim ciljem
ne znamo točno, no razvidno je iz komentara da se ne poznaje
Zakon o zaštiti životinja NN 102/2017, Pravilnik o uvjetima koje
moraju zadovoljavati skloništa NN 19/99, te im je nepoznat
postupak u takvim slučajevima, niti su upoznati sa načinom
funkcioniranja sustava svoga Grada
Tražimo minimalno javnu ispriku za sve netočne navode, jer je
doktorica postupala po pravilima i zakonima koji se trebaju
poštivati. CRPK d.o.o. je kontaktiralo doktoricu koja je došla i
zbrinula mačku, odrađeni su svi postupci pomoći ozlijeđenoj
životinji, kao što to biva nebrojeno puta do sada, navodi se u
priopćenju Veterinarske stanice, piše dr. vet. Vidović Bajo.
KAportal.hr