Radovi na državnim cestama koje prolaze kroz Karlovac, poput onih
na D-1 kod Autobusnog i na D-6 kroz Borlin, zakomplicirali su
odvijanje prometa po gradskim ulicama, no zbog onih koji slijede
iduće godine, regulacija prometa alternativnim pravcima bit će
još zahtijevnija.
Odužili su se projekti precrpne stanice na Ilovcu, kao i onaj kod
Pothodnika, ali oba, po riječima dogradonačelnika Ivana Mrzljaka,
zbog nepredviđenih radova.
– Kod precrpne stanice Ilovac zakomplicirala se stvar nakon što
se pojavio značajan prilljev podzemnih voda i morali su
preprojektirati cijeli projekt. Dio na cesti su razriješili, ali
treba napraviti kanal od ceste do kanala od željeznice, gdje ići
te oborinske vode. Projekt kod Autobusnog je bio izuzetno
zahtjevan. S jedne strane, zbog regulacije prometa, što mislim da
smo zajedno s Hrvatskim cestama uspjeli razriješiti da nemamo
velike čepove na D1, a s druge strane, jer izolaciju ne možete
raditi u svim vremenskim uvjetima, bilo je i dosta nepredviđenih
radova, nailaženja na instalacije, izmještanje glavnog cjevovoda
vodoopskrbnog za Karlovac, za Strmac i ovaj dio oko Pothodnika
tako da vjerujemo da će u narednim danima završiti taj projekt,
izjavio je Mrzljak
Dodao je kako je Gradu interes da se uključi u projekte s
Hrvatskim cestama i pripremi svoj dio, a one ih, s izvođačima,
realiziraju. Iduće godine na području grada pripremljena su tri.
– Vjerujemo da će ih HC realizirati: rotor Logorište, za koji je
u veljači dobivena dozvola, nogostup Tušilović za koji je
građevinska iz rujna, te nogostup Zagrebačka za koji očekujemo
građevinsku dozvolu u prosincu i mi ćemo, s Karlovačkom
županijom, inzistirati da se ti projekti iduće godine pokrenu.
Bit će dosta prometno problematično rješavanje jer istovremeno na
istom mjestu, npr. na Logorištu, radit će se rotor, nasip,
obilaznica Turnja i aglomeracija. Bit će stvarno zahtjevno
prometno riješiti, rekao je Mrzljak.
KAportal.hr