Prema rezultatima Njuškalovog novog istraživanja, tržište
rabljenih automobila u Hrvatskoj se oporavlja. U prilog tomu ide
činjenica da je samo u siječnju predano 17 tisuća novih oglasa
rabljenih automobila te se u ovom trenutku na Njuškalu može
birati između 68 marki i 818 modela različitih automobila. Samo u
siječnju zabilježeno je više od 31 milijun detaljnih pregleda
oglasa kategorije Auto Moto te gotovo 6 i pol milijuna posjeta.
Najzastupljeniji model na Njuškalu je Volkswagenov Golf sa gotovo
7 posto udjela u ukupnom broju oglašenih automobila. Na drugom
mjestu najzastupljenijih modela je BMW serije 3, dok se na trećem
nalazi Opel Astra. Prosječna kilometraža trenutno oglašenih
automobila na Njuškalu iznosi gotovo 150 tisuća kilometara, dok
istovremeno prosječna starost istih iznosi 9 godina. Pogledamo li
vrstu motora, čak 73 posto ukupno oglašenih automobila za prodaju
odnosi se na one s dizelskim motorima. Uz navedene dizelske, te
benzinske, na Njuškalu se oglašavaju i hibridni i električni. No,
udio tih je i dalje zanemariv i iznosi nešto manje od pola posto.
VW Golfovi su i najprodavaniji u siječnju, no na drugom mjestu je
Renault Clio pa se čini da Hrvati BMW serije 3 ipak ponajviše
samo – gledaju. Opel Corsa je na trećem mjestu najprodavanijih
automobila, a slijede Renault Megane te VW Polo.
Najskuplji oglašeni automobil na Njuškalu trenutačno je Bentley
Continental Bentayga 4.0. kojeg možete dobiti za ciglih 245
tisuća eura. U Karlovačkoj županiji, pak, najviše se traži za
Aston Martin DB9 iz 2005. godine – oko 155.000 eura.
KAportal.hr