I ova konstatacija oporbenom vijećniku je dovoljna da se obruši
na aktualnog dogradonačelnika Karlovca, bivšeg direktora Vodovoda
i kanalizacije, kako kaže, tvrtke s “jednom od najviših cijena
vode i kanalizacije u Hrvatskoj”, pa se pita smatraju li u
Vodovodu da će se oni u Krležinoj po dogovoru početi buditi u
različita vremena kako bi imali dovoljan pritisak u vodovodnoj
cijevi za umivanje, kupanje i pranje zubiju, a WC školjke
ispirati s ugrađenim tajmerom po rasporedu od 7 do 10 sati kako
bi svi imali dovoljno vode.
– Zašto vehementni i sveznajući bivši direktor te tvrtke,
inače ekonomist koji je svoju karijeru izgradio isključivo sa
stažom u gradu i gradskim tvrtkama, a koji sada obavlja važno
mjesto dogradonačelnika, nije svom nasljedniku ostavio jaku
struku i kontrolu kvalitete, kao i planiranje tako bitnih stvari
kao što je vodoopskrba grada Karlovca, pita se Petračić.
– U prilog zadnjoj tvrdnji govori i primjer ispred moje zgrade
gdje već godinama curi vodovod, voda izbija na površinu i čini
trajno vrelo, a djelatnici VIK-a periodično dolaze, zatvaraju
vodu, ugrađuju reparacijske spojnice, cijev dalje šprungira i eto
ih opet nakon 3-6 mjeseci. A mi već nekoliiko puta pijemo
zamućenu vodu nakon popravka. Tako već sigurno 5-6 puta… u 2-3
godine, kaže nezavisni vijećnik.
KAportal.hr