Hrvati na Njuškalu najviše gledaju VW Golfove i BMW seriju 3, ali jedna Honda Accord “otišla” je za rekordnih 49 minuta

Na Njuškalu, najvećem i najposjećenijem hrvatskom oglasniku, samo
u travnju je predano 17 tisuća novih oglasa rabljenih automobila.
Trenutno se na Njuškalu može birati između 66 različitih marki i
807 različitih modela rabljenih automobila koji se prodaju.
Prosječna prijeđena kilometraža tih automobila iznosi 155 tisuća
kilometara, dok je prosječna starost istih 10 godina.

Najbrže prodan automobil u travnju je Honda Accord koja je
prodana u svega 49 minuta od predaje oglasa. I dalje su
najzastupljenije marke Volkswagen, BMW i Renault, dok su
najzastupljeniji modeli VW Golf, BMW serija 3 te Opel Astra.

U travnju je Njuškalova kategorija Auto Moto imala 27 milijuna
detaljnih pregleda oglasa, a od osobnih automobila
najpregledavaniji modeli su bili VW Golf, BMW serija 3, VW Passat
te Renault Clio.

Gledajući oblik karoserije, na Njuškalu su u ovom trenutku
najzastupljenije limuzine sa udjelom od 32 posto ukupnog broja
aktivnih oglasa, te hatchback sa udjelom od 29 posto. Najmanji
udio otpada na kabriolete, kojima ipak raste popularnost, a među
oglasima najviše je onih za Smart fortwo cabrio.

Najskuplji oglašeni automobil je Lamborghini Huracan LP580-2
Coupe za kojeg trebate izdvojiti nešto više od 2 milijuna kuna, a
u Karlovačkoj županiji i dalje je najskuplji Aston Martin DB9 za
kojeg vlasnik traži 1,15 milijuna kuna.

KAportal.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest