Turanjčanima predstavljen elaborat o povećanju sigurnosti prometa: Zadovoljni “brzim” mjerama, ali ne staju dok ne krene obilaznica

A dugoročna mjera, odnosno, gradnja zaobilaznice Turnja,
posljednja dolazi na red.

– HC su izašle s datumom: 2020. bi krenula izgradnja. Osobno,
sudjelovao sam u sastancima, uključen sam u procese: pedalj sam
zadovoljniji, ali na temelju dosadašnjih dugogodišnjih iskustava
i dalje stojim kod onoga što sam rekao prije mjesec dana: dok ne
vidim – ne vjerujem. Nije nikakav negativan stav prema HC. Ono
što je večeras rečeno, pogotovo što se tiče osiguranih sredstva,
znamo da su osigurana, znamo i da je krenulo usklađivanje
projekta s projektom obrane od poplava, znamo i da su Hrvatske
vode poodmakle u svom dijelu, ali nekako mi se čini da to neko
nepovjerenje koje je u zraku je opravdano. Vjerujem da se svi
trude, HC, Ministarstvo jer je svima stalo, zaista nastoje
riješiti ovaj problem i odraditi ono što mislim da su dužni
odraditi, ali ne trebaju se ljutiti zbog tog nepovjerenja jer
neka iskustva kažu da ipak još nismo došli do točke da kažemo: to
je to. Osobno, stvarno vjerujem i pratim što se radi i mogu reći
da to ide, izjavio je Mandić.

I on i Lemić, vjerojatno kao i ostali koji su to imali prilike
vidjeti jer i ovaj sastanak bio je zatvoren za novinare pa sami
ne možemo svjedočiti, ispričali su da su ostali zapanjeni nakon
video analize prometa od Koranskog mosta do škole na Turnju što
ju je napravio Prometni fakultet. Snimali su promet 24 sata,
neprekidno.

– To bi trebao pogledati svaki stanovnik Hrvatske, ne samo
Karlovca. Imamo problema s kulturom vožnje, kulturom
prometovanja, mi u Karlovcu; najveći dio vozila koja su radila
prometne prekršaje, dovodeći u opasnost pješake, su karlovačkih
tablica. Čini mi se da je i to jedan od segmenata o kojima
trebamo razgovarati u ovakvim prigodama. Svjesni smo da smo se
večeras našli jer poginuo Marko, dijete je poginulo; da nije, ne
bismo se našli. Svakodnevno radimo prekršaje i dovodimo jedni
druge u opasnost. Svi trebaju to pogledati i vidjeti koliko smo
površni i koliko ne vodimo brigu jedni o drugima, naglasio je
Mandić.

Možda nas na brigu natjeraju kazne ili strah od njih. Jer
Turanjčani su već primjetili da nakon postavljanja kamere vozači
voze sporije i obzirnije, a promet nadgleda i policija i prometno
redarstvo.

– Policija je poduzela više postupaka prema onima koji krše
prometna pravila. Promet u mirovanju je u nadležnosti prometnog
redarstva, na terenu su i oni. Predstoji i policiji i redarstvu
puno više postupaka kažnjavanja, da nam se opet ne dogodi neka
tragedija i da se opet svi ne pitamo zašto se to dogodilo,
poručio je Mandić.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest