Ne želite da vas uznemiravaju prodavači putem telefona – imate sreće, u rad je konačno pušten registar “Ne zovi”!

. Naime, radi se o registru telefonskih brojeva onih potrošača
koji ne žele da ih trgovci kontaktiraju putem telefona ili SMS i
MMS poruka u svrhu promidžbe ili prodaje, bez prethodno
pribavljenog pristanka.

Registar je propisan Zakonom o zaštiti potrošača za čiju je
provedbu nadležna tržišna inspekcija pri Ministarstvu
gospodarstva, poduzetništva i obrta.

U Registru se može provjeriti je li neki broj upisan u njega, a
na stranici HAKOM-a nalazi se obrazac kojeg treba isprintati,
ispuniti pa poslati svom telekomunikacijskom operatoru koji broj,
ili više njih, upisuje u registar, i time onemogućuje neželjene
pozive trgovaca.

U registar se mogu upisati sve fizičke osobe koje su ujedno i
korisnici telefonskih usluga, što uključuje fiksni i mobilni
telefon te SMS i MMS poruke. Upis ili ispis broja može tražiti
samo potrošač koji je ugovorio uslugu na pojedinom telefonskom
broju.

Zahtjev se može dostaviti operatoru na najmanje tri načina:
osobnom dostavom u poslovnici operatora, poštom ili putem
elektroničke pošte s adrese koja je prethodno provjerena i
registrirana pri operatoru kao adresa elektroničke pošte
korisnika telefonskog broja. Operator će provjeriti valjanost
zahtjeva i temeljem njega, u roku od najviše sedam dana, upisati
broj u registar.

Vijesti.rtl.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest