Radio Karlovac je, po dosadašnjim podacima, za pretvaranje u Prvi karlovački potrošio oko 80 tisuća kuna, što je 20 tisuća manje no što je planirao.
Proizlazi to iz odgovora direktora Matije Perkovića na vijećničko pitanje HNS-ovih Marine Novaković Matanić i Nikole Badovinca o tome koliki je iznos utrošen na proces rebrandinga Hrvatskog radio Karlovca, te kome je plaćen.
Hladno pivo platili – sponzori
Kome – Perković nije odgovorio, no naveo je da je tvrtka “planirala za kompletni re-branding utrošiti sto tisuća kuna”.
– Obzirom da neke od pojedinih stavki još uvijek nisu fakturirane u ovom trenutku ne možemo izdati točno specificiran troškovnik, ali projekcije pokazuju da iznos neće premašiti 80 tisuća kuna. U taj iznos nije uključen honorar benda Hladno pivo (sponzorski), troškovi ugostiteljske i druge opreme od tvrtke Fest (sponzorski), kao ni troškovi ugostiteljskih usluga s “Black tie eventa” (sponzorski), napisao je Perković.
Odgovarajući na pitanje zašto je u kampanji za Prvi karlovački promovirano alkoholiziranje mladih – među promotivnim materijalima bio je i onaj s fotografijom mladih, vjerojatno u parku, popraćenom tvrdnjom “Karlovački je ići na faf” – Perković je ustvrdio da Radio nije imao “namjeru promovirati alkoholizam, već stvari, pojave, termine tipične i specifične upravo za karlovačko područje”.
Potrošili više od mjesečne zarade
HNS-ovce je zanimalo i koliki su mjesečni prihodi HRK-a, pa iz njegova odgovora na vijećničko pitanje proizlazi da od kad je on preuzeo direktorski posao baš i nisu preveliki.Naime, od 1. studenog do sada od prodaje usluga i reklama uprihodovano je 220.787 kuna, od kojih je 131.110 kuna zaradio Karlovački tjednik, a 89.677 kuna Radio.
Po tome ispada da im je ukupan vlastiti mjesečni prihod bio 73.595 kuna.
KAportal.hr