Koliko znači dobar projekt i dobar marketing, najbolje iz dana u
dan pokazuje karlovački slatkovodni akvarij Aquatika. Od
arhitektonskog rješenja koje je primilo niz domaćih i stranih
nagrada, priznanja i pohvala, preko reportaža u brojnim domaćim i
stranim medijama, sve do vidljivog svakodnevnog truda da prostor
postane prepoznatljiv i privlačan gostima – Aquatika je u svakom
pogledu pozitivan primjer kako treba raditi.
A, pokazuju to i brojke posjetitelja. One su, ako uzmemo u obzir
ranije procjene, koje su se kretale od najkonzervativnijih 12.000
godišnje do 35.000 godišnje ravnateljice Maruškić Kulaš koje su
mnogi smatrali preoptimističnima – zaista goleme. Naime, u prvih
šest mjeseci godine Aquatiku je posjetilo čak 57.933
posjetitelja! Dolaze jednako Karlovčani, domaći turisti i strani
turisti, pojedinci i obitelji, kao i organizirane grupe, od
razreda do većih grupa stranih turista. Sve to urodilo je zaista
fenomenalnim brojkama i činjenicom da je već u pola godine
obilato premašen plan za godinu. Potajno se sada svi nadaju da bi
mogla pasti i “stotka”, odnosno 100.000 posjetitelja godišnje, a
sasvim je sigurno da će konačan broj biti vrlo blizu.
Pritom, dosadašnje brojke postignute su najvećim dijelom izvan
sezone, a vidjet ćemo hoće li ljetne vrućine i sezone godišnjih
odmora dodatno povećati broj posjetitelja, ili će u ljeto broj
gostiju ipak malo opasti zbog školskih praznika. Zasad se ne čini
da interes jenjava, primjerice od 25. do 30. lipnja u karlovački
slatkovodni akvarij došlo je – 1.376 posjetitelja.
Ukupno je od otvaranja 22. listopada prošle godine Aquatiku
posjetio 84.251 gost. Te su brojke još fascinantnije, ali,
dakako, dijelom je na njih utjecao prvi vikend kada je ulaz za
sve zainteresirane bio besplatan, a broj posjetitelja izuzetno
velik.
KAportal.hr