Turisti o hotelima i hostelima u Karlovačkoj županiji – najbolji im je “Bedem”, još tri ih oduševljavaju, a od jednog – bježe!

Bedem ima prosječnu ocjenu 9.4, a odmah do njega je hotel
Degenija u Selištu Drežničkom koji ima ocjenu 9.3, ali s ogromnim
brojem recenzija (čak 687) pa ga možemo svrstati ravnopravno uz
Bedem. Objekt koji uglavnom cilja na goste Nacionalnog parka
Plitvička jezera nije svoju povoljnu lokaciju shvatio olako.
Stotine gostiju iz svih dijelova svijeta biranim riječima hvale
izuzetnu ljubaznost osoblja, vrhunsku hranu u hotelskom restoranu
kao i sve ostale hotelske sadržaje.

Dobre ocjene

Tek malo iza Bedema i Degenije, u skupini “izvanrednih” su sa
ocjenom 9.1 i hotel Mirjana & Rastoke u Slunju te hotel
Draganić. Među “sjajnima” su dva objekta poznatog karlovačkog
hotelijera i ugostitelja Ivana Srakovčića – hotel Korana u
Karlovcu te Srce prirode u Ribniku, kao i dva objekta u Gornjem
Zvečaju – DP i Zeleni kut.

Od ostalih 10 objekata, gotovo su svi također ocijenjeni vrlo
pristojno – redom po prosjeku ocjena koje im daju turisti to su
hoteli Grabovac, Amarilis i Frankopan, zatim dva hostela –
karlovački Na putu i slunjski Plitvice Rastoke, a slijede motel
Roganac, hotel Europa, motel Kod Bakija te hotel Klek. Neki su
gostima draži, neki zasigurno mogu i malo bolje, ali u suštini
imaju dobre i zadovoljavajuće ocjene i kritike.

No, na samom dnu nalazi se objekt od kojeg turisti – bježe.
Svakako bi bilo korisno da vlasnici pročitaju kritike i ulože u
ispravljanje nekih pogrešaka i zamjerki, jer mnogi se turisti
danas orijentiraju upravo prema Bookingu i Trip Advisoru (na
kojem je, provjerili smo, nažalost situacija ista). Riječ je o
hotelu Josipdol koji od 12 recenzija ima čak šest krajnje
negativnih i još pet koje su s ocjenama ispod “dobar”. Nadamo se
kako će nadležni poslušati glas gostiju.

KAportal.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest