Nedavno smo istražili što turisti misle o restoranima i drugim objektima za prehranu u Karlovcu, a sada smo provjerili kakva je situacija s ostalim gradovima i mjestima u Karlovačkoj županiji. Doduše, treba reći da osim Karlovca, u kojem je recenzirano tridesetak objekata, turisti češće i radije jedu samo u Slunju (11 objekata), dok je u svim ostalim gradovima na Trip Advisoru spomenut tek jedan ili dva objekta.
Logaritam kojim Trip Advisor izračunava plasman na ljestvici uzima u obzir i broj recenzija i prosječnu ocjenu i još neke detalje, a mi smo odlučili cijeloj priči pristupiti malo ležernije pa možemo reći kako su trenutno najpopularnija mjesta (uz karlovački Kostanjac naravno) u županiji slunjski restoran Petro te restoran Gradina u Josipdolu.
Koliko znači dobro mišljenje na Trip Advisoru najbolje pokazuje primjer restorana Petro u Slunju, točnije na samim Rastokama. S čak 364 recenzije i prosječnom ocjenom 4.20 ovaj restoran turisti, barem ako procjenjujemo po broju recenzija, posjećuju u daleko najvećem broju. No, ono što je dobro može se okrenuti i u negativnom smjeru. Petro, naime, turisti u daleko najvećem broju hvale. Oduševljeni su ambijentom, hranom, ponudom, prirodnim okolišem, gotovo svime. Postoji, ipak, i razlog za zabrinutost vlasnika, jer iako su još uvijek relativno malobrojne, gotovo sve negativne ocjene restoran je dobio u posljednjih nekoliko mjeseci i gotovo sve takve kritike se dosta negativno obrušavaju na osoblje. Svojom popularnošću Petro je najbolje pokazao koliko je turistima, pogotovo strancima, bitno ono što pročitaju na Trip Advisoru, a u posljednje vrijeme sve je više ne baš pohvalnih osvrta.
Restoran Gradina u Josipdolu, pak, ima najvišu prosječnu ocjenu – 4.50, a Trip Advisor ga svrstava iza Petra (i Kostanjca) tek iz razloga što Petro ima daleko više recenzija. Gradina ih ima solidnih 53, a od toga je čak 49 gostiju koji su se odlučili napisati svoje mišljenje o restoranu Gradina na ovoj stranici dalo ocjene “odličan” ili “vrlo dobar”. Tek su četiri “trojke”, ali i one bez posebnih zamjerki, očito je tek riječ o gostima koji su malo stroži pri podjeli ocjena.
Odmah do ovog dvojca svrstao se restoran Pino Slunj, s ocjenom 4.34 i gotovo bez iznimke biranim epitetima u 78 recenzija. Gosti posebno hvale hranu, i to od janjetine, preko uobičajenog “asortimana” ponude pa do palačinki. Ocjena bi bila i veća da nije bilo dvoje nezadovoljnih talijanskih gostiju koji su ili došli u krivom trenutku, ili su prestrogi kritičari, ali su svojom jedinicom i dvojkom znatno smanjili prosjek restorana koji bi bez tih ocjena možda bio i na samom vrhu ljestvice.
Najvišu prosječnu ocjenu u županiji ima fast food i pizzeria Stross u Ogulinu – čak 4,77. No, na ljestvici nije više jer ima samo 9 recenzija. Pritom su gotovo sve domaći posjetitelji, poneki čak i iz samog Ogulina. No, svi su bili jako zadovoljni klopom pa ako se nađete u Ogulinu vjerujemo da nećete pogriješiti ukoliko svratite do Strossa.
Vrlo dobre kritike, s prosječnom ocjenom koja se kreće oko 4,0 na slunjskom području imaju i konoba Kum, Vodena ovca, restoran Pod Rastočkim krovom te bistro Centar.
Restoran Žganjer u Jaškovu također ima vrlo solidne ocjene gostiju, ali i relativno mali broj recenzija – 16. No, treba posebno naglasiti da se turisti koji su u njemu jeli gotovo natječu u tome tko će dati veće i bolje pohvale osoblju. Pohvalio ih je čak i Zagrepčanin koji je jedini ostavio negativnu kritiku samom restoranu.
Na drugoj strani ljestvice, uzimajući u obzir restorane i objekte koji imaju velik broj recenzija su slunjski Feniks, bistro Winner u Drežničkom Selištu te Sedra u Irinovcu. I oni imaju svoje zadovoljne goste i dobre kritike, ali i zamjetno velik broj nezadovoljnih recenzenata pa vlasnicima ovih objekata treba preporučiti da pažljivo prouče svoje stranice na Trip Advisoru, jer kako reputacija može pasti, tako može brzo i skočiti uz osluškivanje onog što gosti imaju za reći.
KAportal.hr